کلیپ سیلی‌زدن به یک روحانی ساختگی بود/ دستگیری سازندگان

در کلیپ مذکور، یکی از این پسران جوان ضمن بی‌احترامی به یک روحانی معمم، زیر گوش وی زده بود.این مقام انتظامی تصریح کرد: با انتشار این کلیپ، عوامل پلیس پیشگیری به سرعت، نسبت به شناسایی افرادی که در نشر و بازنشر کلیپ مذکور دخیل بودند، اقدام کردند.

کلیپ سیلی‌زدن به یک روحانی ساختگی بود/ دستگیری سازندگان
کد خبر: 477859
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۲۰:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی و بازداشت افرادی خبر داد که با تهیه و انتشار یک کلیپ ساختگی در فضای مجازی، توهین و تعرض به یک یک روحانی را به تصویر کشیده بودند.

یه گزارش تسنیم، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر بازداشت افرادی که با انتشار یک کلیپ ساختگی، توهین و تعرض به یک روحانی را به تصویر کشیده بودند، در این رابطه اظهار کرد: حدود ساعت 18 روز جمعه پنج پسر جوان حدوداً 22 تا 23 ساله در منطقه پاسداران، خیابان بوستان ششم، اقدام به تهیه کلیپی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: در کلیپ مذکور، یکی از این پسران جوان ضمن بی‌احترامی به یک روحانی معمم، زیر گوش وی زده بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انتشار این کلیپ، عوامل پلیس پیشگیری به سرعت، نسبت به شناسایی افرادی که در نشر و بازنشر کلیپ مذکور دخیل بودند، اقدام کردند.

وی ادامه داد: صبح امروز چهار نفر از افرادی که در انتشار و بازنشر این کلیپ در فضای مجازی نقش داشتند، بازداشت شده و به کلانتری 102 پاسداران منتقل شدند.

موقوفه‌ای بیان کرد: اقدامات بعدی درباره شناسایی دو نفر دیگر که از بازیگران این کلیپ بودند، ادامه یافت که در بررسی‌ها مشخص شد، پسری جوان حدوداً 22 ساله و مردی حدوداً 50 ساله در کلیپ مذکور بازی کرده‌اند و این کلیپ ساختگی است.

رئیس پلیس پیشگیری فاتب عنوان کرد: این دو نفر پدر و پسر بودند و با بررسی بیشتر مشخص شد صرفاً به لحاظ ماجراجویی و خودنمایی اقدام به ضبط این کلیپ کرده‌اند.

به گفته این مقام انتظامی، در نهایت این دو نفر نیز ساعت 18 امروز توسط پلیسهای تخصصی در شهرستان پرند بازداشت شده و پرونده آنها برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی منعکس شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها