کد خبر: 477976
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۱۱:۰۷:۰۰
| |

صادق ضیاییان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی:

دمای هوای کشور طی روزهای آتی چند درجه افزایش می‌یابد

صادق ضیاییان ضمن اشاره به بارش و وزش باشد پراکنده در کشور، گفت: طی دو روز آینده دمای هوا در برخی مناطق بین 6 تا 10 درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

دمای هوای کشور طی روزهای آتی چند درجه افزایش می‌یابد
کد خبر: 477976
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۱۱:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| صادق ضیاییان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی امروز (30 فروردین) در برخی نقاط جنوب شرق کشور و در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه امروز در بخش‌هایی از شرق و شمال شرق کشور افزایش ابر و بارش پراکنده نیز دور از انتظار نیست، گفت: فردا (31 فروردین) در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم خواهد بود البته در بخش‌هایی از شمال غرب ابرناکی و بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

ضیاییان ادامه داد: طی روز چهارشنبه (1 اردیبهشت) در برخی مناطق شمال غرب، دامنه‌های البرز و زاگرس و سواحل غربی دریای خزر افزایش ابر همراه با بارش پراکنده، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. این شرایط را طی روزهای پنجشنبه و جمعه (2 و 3 اردیبهشت) در ارتفاعات و دامنه‌های البرز و زاگرس، سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از نواحی مرکزی کشور خواهیم داشت.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (31 فروردین و 1 اردیبهشت) در سواحل دریای خزر دمای هوا بین 6 تا 10 درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد و از روز پنجشنبه (2 اردیبهشت) تا اوایل هفته آینده دمای هوا در این نواحی بین 8 تا 12 درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (31 فروردین) صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش باد و با حداقل دمای 18 و حداکثر دمای 29 درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (1 اردیبهشت) نیز صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و با حداقل دمای 20 و حداکثر دمای 31 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها