کد خبر: 478127
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۱۵:۳۶:۵۰
| |

گل‌محمدی: بازی راحتی مقابل گوا نداریم/ باید در زدن ضربات آخر تمرکز داشته باشیم

یحیی گل‌محمدی،ذ سرمربی پرسپولیس گفت: مطمئنم بازی راحتی مقابل گوا نداریم و باید با تمرکز باشیم.

گل‌محمدی: بازی راحتی مقابل گوا نداریم/ باید در زدن ضربات آخر تمرکز داشته باشیم
کد خبر: 478127
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۱۵:۳۶:۵۰

اعتمادآنلاین| یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گوای هند در سومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هر نتیجه‌ای که به دست می‌آید حاصل تلاش یک مجموعه است. در این چند ساله که پرسپولیس نتایج خوبی در آسیا و لیگ داخلی گرفته، اصلی‌ترین دلیلش وجود یک نسل خوب از فوتبالیست‌ها در این تیم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی افزود: بازیکنان یک نسل جنگجو و مبارزه‌طلب و برتری‌طلب بودند و همیشه برای پیروزی جنگیدند و هیچوقت تسلیم نشدند. فکر می‌کنم اصلی‌ترین دلیل موفقیت هم وجود همین نسل شجاع در پرسپولیس بوده است. البته همه مربیان و عوامل باشگاه نیز زحمت کشیدند و در کنار شجاعت بازیکنان و حمایت و انرژی مثبت هواداران عوامل موثری در نتایج پرسپولیس بوده است.

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره تیم گوا گفت: در دو بازی که از این تیم دیدم، تیمی کاملا منظم، تاکتیکی و بل دوندگی بالا بودند. شاید سورپرایز لیگ قهرمانان در این فصل باشند. فکر می‌کنم از لحاظ روحی و روانی و تاکتیکی به مرحله خوبی رسیدند. نتایجی که تا الان گرفتند، شانسی نبوده و براساس لیاقت و شایستگی دو تساوی کسب کردند. مطمئنم بازی راحتی نداریم و باید با تمرکز باشیم. گوا در ضد حمله و انتقال توپ خطرناک است و باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم در ضد حملات به گل برسند. بازی خیلی سختی داریم و مطمئنم فردا دیدار راحتی برای ما نخواهد بود. از بازیکنانم می‌خواهم مثل دو بازی قبل با تمرکز بالا باشند و ان‌شالله بتوانیم در نهایت سه امتیاز را کسب کنیم. باید نسبت به دو بازی قبل دوندگی و تمرکز بیشتری داشته باشیم تا پیروز شویم.

گل‌محمدی در مورد عملکرد دروازه بان گوا و همچنین شانس گلزنی تیمش در دیدار مقابل نماینده هند، عنوان کرد: من مطمئنم ما موقعیت گلزنی خواهیم داشت. البته سخت فرصت نصیب‌مان می‌شود و باید از آن استفاده کنیم. ما همیشه تمرینات گلزنی داشتیم. البته دروازه‌بان گوا هم در دو بازی قبل ستاره این تیم بوده، ولی چیزی که مهم است ما باید تمرکز در زدن ضربات آخر داشته باشیم.

وی در پایان گفت: اگر دقت داشته باشیم به گل می‌رسیم، البته عملکرد دروازه‌بان هم مهم است. امیدوارم فردا از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. باید طوری بازی کنیم که در موقعیت گلزنی قرار بگیریم و این مستلزم این است که از فضاهای کناری و عمق حریف با پاس‌های کوتاه و در عمق استفاده کنیم. عملکرد دروازه بان هم مهم است. به طور کلی فکر می‌کنم فردا رقابت خوبی بین دروازه‌بان و مهاجمان شاهد باشیم که امیدوارم این رقابت به نفع مهاجمان ما تمام شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها