کد خبر: 478197
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ۰۸:۱۰:۰۰
| |

ایرج ندیمی، نماینده سابق مجلس:

کاندیداهای ریاست جمهوری باید توانایی راهبری اجرایی حوزه روابط خارجی و مسائل بین‌الملل را داشته باشند/ با دو راهبرد تثبیت و تغییر می شود کشور را اداره کرد

یک فعال سیاسی یادآور شد: رئیس جمهور بعدی بدون اعتماد مردم نمی تواند کار خود را انجام دهد؛ پس اهداف کاندیداها باید رفع نیازهای مردم باشد.

کاندیداهای ریاست جمهوری باید توانایی راهبری اجرایی حوزه روابط خارجی و مسائل بین‌الملل را داشته باشند/ با دو راهبرد تثبیت و تغییر می شود کشور را اداره کرد
کد خبر: 478197
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ۰۸:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ ایرج ندیمی، فعال سیاسی، درباره ویژگیهای ضروری کاندیدای ریاست جمهوری اظهار کرد: هم هر کسی را بهر کاری ساختند و هم هر کاری افراد مناسب خودش را میخواهد . همه افراد واجد شرایط انجام یک کار نیستند، حتی اگر نیتش را داشته باشند. هر کاری نیازمند متخصص است. ریاست جمهوری نیز یک کار اختصاصی است. متخصص این امر باید بداند آینده ایران با چه مسائلی رو به رو است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: کاندیداهای ریاست جمهوری باید درک و توانایی مدیریت و راهبری اجرایی حوزه روابط خارجی و مسائل بین الملل را داشته باشند. در داخل کشور هم با توجه به کمبودهای اساسی در حوزه هایی مثل معیشت مردم، فرهنگ و اقتصاد کلان باید دارای برنامه و تخصص باشد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه با دو راهبرد تثبیت و تغییر می شود کشور را اداره کرد، گفت: در شرایط کنونی صرفا با امر تثبیت نمی شود کشور را اداره کرد؛ راهبرد رئیس جمهور آینده باید دارای ویژگی تغییر باشد. اگر دولت بعدی با رویکرد 44 سال اخیر بخواهد مدیریت کند نمی تواند، موفق شود. برون رفت از مشکلات فعلی که باعث ناامیدی مردم و ناکارآمدی مسئولین شده ، نیازمند تدبیر ویژه ای است.

ندیمی یادآور شد: رئیس جمهور بعدی بدون اعتماد مردم نمی تواند کار خود را انجام دهد؛ پس اهداف کاندیداها باید رفع نیازهای مردم باشد.

وی گفت: به افرادی نیازمند هستیم که راهبردهای اجرایی قابل دسترس داشته باشند؛ با شعارها کشور پیش نمی رود. در شرایط کنونی بسیاری از کاندیداهای مطرح شده با توجه به نیازهایی که ذکر کردم کاندیدای حداقلی هستند. رویکرد و عملکرد آنان گواه این نیست که به آینده ای درخشان تر و حل مشکلات اساسی کشور خواهیم رسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها