ثبت 289 شکایت از شرکت‌های هواپیمایی و خدمات هوایی در فروردین‌ماه

 سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: در فروردین ماه امسال 289 شکایت از شرکت‌های هواپیمایی و شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال شده که به 96 درصد آنها پاسخ داده شده است.

ثبت 289 شکایت از شرکت‌های هواپیمایی و خدمات هوایی در فروردین‌ماه
کد خبر: 478307
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ۱۱:۰۶:۴۶

اعتمادآنلاین| «محمدحسن ذیبخش» اظهارداشت: براساس گزارش عملکرد سامانه حقوق مسافر در فروردین ماه 1400، به 96 درصد شکایات مسافران از عملکرد شرکتهای هواپیمایی داخلی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری پاسخ داده شد.

به گزارش ایرنا، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: این گزارش نشان می دهد سهم شرکت های هواپیمایی از شکایات واصله 242 مورد و شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی47 مورد گزارش شده است.

ذیبخش افزود: با اقدامات و مکاتبات صورت گرفته تعداد شرکت های هواپیمایی ممتاز در پاسخگویی از 7درصد در اسفند 1399 به 11 درصد در فروردین ماه 1400ا فزایش یافته که بیانگر افزایش 57 درصدی پاسخگویی شرکت های هواپیمایی به شکایات مردمی است.

وی گفت: همچنین دربازه زمانی مذکور شرکت هواپیمایی فلای پرشیا به عنوان شرکت کاملا بی توجه در پاسخگویی به شکایات مردمی معرفی می شود.

ذیبخش تاکید کرد: مسافران می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش سامانه حقوق مسافر در پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس cao.ir مطرح و پیگیری کنند.

سازمان هواپیمایی با هدف نظارت بیشتر در شرایط کرونایی، اسفند سال گذشته از افزایش نطارت ها واعلام نام شرکت های خاطی خبر داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها