کد خبر: 478354
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ۱۲:۱۸:۰۰
| |

زاکانی دربرابر انتقادها از عملکرد مرکز پژوهش‌ها دفاع کرد

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: در مرکز پژوهش‌ها مسیر خود را با تحول آغاز کردیم، نقش و مأموریت مرکز پژوهش‌ها از پشتیبانی صرف از تصمیمات مجلس به سیاست‌پژوهی راهبردی و معماری نقشه راه برون‌رفت و پیشرفت کشور برای تصمیم‌سازی‌های راهبردی مجلس و سایر قوای کشور تغییر کرده است.

زاکانی دربرابر انتقادها از عملکرد مرکز پژوهش‌ها دفاع کرد
کد خبر: 478354
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ۱۲:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا زاکانی در نشست علنی امروز (سه شنبه 31 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان ارائه گزارش عملکرد مرکز پژوهش‌ها در مجلس یازدهم، ضمن تسلیت شهادت سردار حجازی و قدردانی از زحمات کادر درمان گفت: حضرت علی (ع) فرمودند فرصت‌ها همانند ابر بهاری هستند و باید آنها را دریابیم، فرصت حضور در مجلس یازدهم و مرکز پژوهش‌ها برای ما بسیار گرانبها است.

به گزارش ایلنا، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مرکز پژوهش‌ها با ربع قرن سابقه از افتخارات کشور است و تنها مرکزی محسوب می‌شود که حوزه دانش کشور را به نظام تقنینی متصل می‌کند و اساس ریل‌گذاری امورات کشور به صورت تخصصی را فراهم کرده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند امیرکبیر 3 سال مسئولیت داشت و این میزان نام و آوازه وی بر جا مانده است، هر کجا هستید آنجا را مرکز عالم بدانید، بر همین اساس تلاش ما در مرکز پژوهش‌ها و مجلس یازدهم معطوف به این دو ویژگی است.

وی گفت: در مرکز پژوهش‌ها مسیر خود را با تحول آغاز کردیم، نقش و مأموریت مرکز پژوهش‌ها از پشتیبانی صرف از تصمیمات مجلس به سیاست‌پژوهی راهبردی و معماری نقشه راه برون‌رفت و پیشرفت کشور برای تصمیم‌سازی‌های راهبردی مجلس و سایر قوای کشور تغییر کرده است.

زاکانی افزود: توانمندی‌ها و شایستگی‌های مرکز پژوهش‌ها از تأثیرگذاری بر جزئیات و مواد قانون در حوزه‌های تخصصی به تأثیرگذاری بر روح تمامی اهداف و جهت‌گیری‌های راهبردی قانون و نظام تقنینی مطابق با ارزش‌ها و تعالیم دین اسلام برای حکمرانی اسلامی و کارآمد در نظام اسلامی تغییر کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها