لیگ قهرمانان آسیا ؛

استقلال و پرسپولیس تنها تیم های 6 امتیازی

لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 به روز سوم خود رسید و در پایان روز دوم مسابقات، استقلال و پرسپولیس تنها تیم های 6 امتیازی در بین 20 تیم غرب آسیا هستند.

استقلال و پرسپولیس تنها تیم های 6 امتیازی
کد خبر: 478371
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ۱۲:۴۷:۳۶

اعتمادآنلاین| دومین روز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و از فردا دور سوم این مسابقات آغاز می‌شود و این در حالی است در پایان دو بازی نخست از مرحله گروهی، این استقلال و پرسپولیس از ایران هستند که بهترین نتایج را گرفته و هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرخابی‌های تهران تنها تیم‌های 6 امتیازی در پایان روز دوم هستند و از این نظر این دو تیم گوی سبقت را از دیگر رقبای آسیایی خود ربوده‌اند.

استقلال با دو پیروزی پرگل با نتایج 5 بر 2 و 3 بر صفر مقابل الاهلی و الشرطه با 6 امتیاز در صدر جدول گروه سوم قرار دارد و پرسپولیس با دو پیروزی با نتایج یک بر صفر و 3 بر یک مقابل الوحده امارات و الریان قطر، با 6 امتیاز در صدر جدول گروه پنجم قرار دارد.

آبی پوشان در روز سوم این رقابت‌ها به مصاف الدحیل قطر می‌روند که این دیدار ساعت 22:15 روز چهارشنبه اول فروردین در جده عربستان برگزار می‌شود و پرسپولیس نیز در روز سوم با گوا از کشور هند دیدار می‌کند که این دیدار ساعت 21:30 روز سه شنبه 31 فروردین در شهر گوا هند برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها