درخواست پارلمان عربی از جامعه بین‌الملل برای حمایت از لبنان

عادل العسومی، رئیس پارلمان عربی در بیانیه‌ای بر اهمیت پیوستن تمامی طرف‌ها به گفتگویی فوری جهت دست یابی به یک توافق پیرامون تشکیل دولت تکنوکرات با اختیارات گسترده در لبنان تاکید کرد.

درخواست پارلمان عربی از جامعه بین‌الملل برای حمایت از لبنان
کد خبر: 478542
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ۰۹:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| پارلمان عربی از کشورهای عربی و جامعه بین الملل و حامیان مالی خواست تا در کنار لبنان در شرایط دشوار کنونی بایستند و به این کشور برای برون رفت از بحران اقتصادی‌ کمک کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، عادل العسومی، رئیس پارلمان عربی در بیانیه‌ای بر اهمیت پیوستن تمامی طرف‌ها به گفتگویی فوری جهت دست یابی به یک توافق پیرامون تشکیل دولت تکنوکرات با اختیارات گسترده در لبنان تاکید کرد؛ دولتی که قادر به رویارویی با چالش‌های اقتصادی موجود و تدوین نقشه راه شفافی جهت اجرای اصلاحات لازم و نجات کشور از بحران کنونی‌اش باشد.

وی بر موضع ثابت پارلمان عربی در حمایت کامل از هر آنچه که امنیت و ثبات جمهوری لبنان را تقویت کرده و منافع عالی ملی مردم لبنان را محقق می‌سازد و به آرمان‌های آن در تحقق امنیت و توسعه جامه عمل می‌پوشاند، تاکید کرد.

العسومی از جامعه بین الملل و طرف‌های بین المللی حامی مالی خواست تا در این شرایط دشوار در کنار لبنان ایستاده و همبستگی خود با این کشور را اعلام و به لبنان برای تحقق توافق ملی مطلوب و برون رفت از بحران اقتصادی‌ کمک کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها