کد خبر: 478677
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ۱۳:۰۸:۰۲
| |

معاون بنیاد مسکن:

زلزله شهرستان گناوه باعث خسارت به 400 واحد مسکونی شد

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: زلزله شهرستان گناوه باعث خسارت به 400 واحد مسکونی شد.

زلزله شهرستان گناوه باعث خسارت به 400 واحد مسکونی شد
کد خبر: 478677
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ۱۳:۰۸:۰۲

اعتمادآنلاین| عزیزالله مهدیان اظهار داشت: در زلزله اخیر شهرستان گناوه 400 واحد مسکونی دچار آسیب شدند که 200 واحد باید تعمیر شود و 200 واحد نیز نیازمند نوسازی است.

به گزارش مهر، وی از احداث تحویل 200 واحد مسکونی تا نیمه نخست سال جاری به صاحبان خبر داد و اضافه کرد: عملیات تعمیرات 200 واحد مسکونی نیز در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به اینکه خسارت‌های زلزله مربوط به واحدهای فرسوده و قدیمی بوده است افزود: در 12 روستای شهرستان گناوه شاهد ورود خسارت به واحدها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی از خانه‌های آسیب‌دیده از جنس خشت و گل بوده‌اند که این واحدها قابل بازسازی نیستند و باید عملیات نوسازی برای این واحدها انجام شود.

مهدیان از پرداخت تسهیلات با نرخ چهار درصد و کمک‌های بلاعوض خبر داد و گفت: 165 میلیون تومان برای ساخت یک واحد مسکونی در روستا هزینه می‌شود که 115 میلیون تومان تسهیلات چهار درصدی و 50 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها