کد خبر: 478721
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ۱۴:۳۱:۰۰
| |

اتحادیه اروپا: روی موفقیت مذاکرات برجام متمرکز هستیم

سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در خصوص نتیجه مذاکرات برجام تصریح کرد: مذاکرات ادامه دارد، اهداف آن کاملا روشن است و اتحادیه اروپا در مقام هماهنگ کننده برجام تمام تلاش خود را به کار بسته تا این روند را به سمت موفقیت هدایت کند و ما قویا در این زمینه متمرکز هستیم.

اتحادیه اروپا: روی موفقیت مذاکرات برجام متمرکز هستیم
کد خبر: 478721
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ۱۴:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تصریح کرد که این اتحادیه در مقام هماهنگ کننده برجام قویا روی موفقیت مذاکرات برجام متمرکز است.

به گزارش ایرنا، «پیتر استانو» در گفت‌وگو با خبرنگاران در بروکسل به سووالی درباره ارزیابی او از نتیجه مذاکرات برجام اینگونه پاسخ داد: ترجیح می‌دهم در این باره اظهارنظری نکنم، اما خلاصه کلام این است که مذاکرات ادامه دارد، اهداف آن کاملا روشن است و اتحادیه اروپا در مقام هماهنگ کننده برجام تمام تلاش خود را به کار بسته تا این روند را به سمت موفقیت هدایت کند.

وی تصریح کرد: ما قویا در این زمینه متمرکز هستیم.

هجدهمین سلسله نشست‌های کمیسیون مشترک برجام از 13 فروردین گذشته با هدف فعال کردن برجام و بررسی احتمال بازگشت آمریکا به این توافق آغاز شده است. دور پنجم این نشست، دیروز در گراندهتل وین برگزار شد و روسای هیات های مذاکره کننده به بحث و بررسی در خصوص آخرین وضعیت گفت‌وگوهای فنی و پیش‌نویس های اولیه متون و نحوه تداوم گفت‌وگوها پرداختند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها