کد خبر: 478729
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ۱۴:۴۵:۰۳
| |

ارسال پیامک انتخاباتی شورای شهر

هرچه به روزهای انتخابات سال 1400 نزدیک می شویم شور و حال خاصی را در میان مردم به ویژه هواداران نامزدهای انتخاباتی شاهدیم.

ارسال پیامک انتخاباتی شورای شهر
کد خبر: 478729
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ۱۴:۴۵:۰۳

اعتمادآنلاین| هرچه به روزهای انتخابات سال 1400 نزدیک می شویم شور و حال خاصی را در میان مردم به ویژه هواداران نامزدهای انتخاباتی شاهدیم.

افرادی که به عنوان کاندید خود را برای شوراها معرفی می کنند با چه راهکارهایی می توانند تبلیغات انتخاباتی را در دست بگیرند.

پیامک تبلیغاتی انتخاباتی از جمله شیوه های کارآمد و موثر در به دست آوردن اکثریت آرا به شمار می رود. همه ما می دانیم که شرکت در انتخابات یکی از وظایف شرعی و سیاسی هر شهروند قانونی محسوب می گردد.

رای به نامزد یا کاندید مورد نظر باید بر اساس شناخت کافی از طرح ها و برنامه های معرفی شده اش صورت بپذیرد.

اولین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در سال 1377 انجام گرفت و طی آن خیلی از امور سازماندهی، سازندگی و طرح های عمرانی به بخش های کوچکتر واگذار شد تا علاوه بر بازدهی بالاتر تقسیم وظایف به شکلی بهینه تر اتفاق بیوفتد. حال قصد داریم تاثیر و شیوه های ارسال پیامک انتخاباتی را در تجمع آرا بررسی نماییم لطفا با ما همراه باشید.

چند روش ارسال پیامک انتخاباتی

سامانه پیامک انتخاباتی

به چندین شیوه می توان پیامک تبلیغاتی انتخاباتی را به عموم مردم ارسال نمود و همگان را از برنامه ، طرح و اهداف خود آگاه نمود.

یکی از این شیوه ها خرید و عضویت در سامانه پیامکی می باشد، که روشی مطمئن، قابل پیگیری، سهولت درمشاهده نتایج، برگزاری نظر سنجی و آمار مسدود شدن پیام ها را می توان تحت بررسی قرار داد.

توجه داشته باشید با ارسال متن های بسیار کوتاه اما کاربردی شروع کنید. از به کار بردن توضیحات خسته کننده بپرهیزید و در هر پیام گوشه ای از برنامه های خود را بگنجانید. فراموش نکنید خرج کردن تمام نکات در یک پیامک قدرت مانورهای بیشتر را از شما خواهد گرفت.

تبلیغات در اینستاگرام را دست کم نگیرید

برنامه جذاب و پرطرفدار اینستاگرام چندسالی است که توانسته طیف عظیمی از جامعه را به خود اختصاص داده و به عنوان یکی از حوزه های مطمئن و پر بازدید در جهت اطلاع رسانی و تبلیغ مورد استفاده قرار می گیرد. به یاد داشته باشید حتما برای فعالیت موثر در اینستاگرام از افراد متخصص و کاربلد کمک بگیرید، تا از هر گونه تخلف یا گیر افتادن در دام تبلیغات کاذب رقبا در امان بمانید.

درست کردن صفحه ای اختصاصی برای بیان سخنان، طرح ها و برنامه های انتخاباتی در کنار ارسال عکس و فیلم های مستند می تواند سهم بسزایی در شناساندن کاندیدای مورد نظر داشته باشد. ارسال پیامک انتخاباتی در صفحات کاربران اینستاگرام نیز با استفاده از ربات های مخصوص به سهولت انجام می پذیرد.

ارسال پیامک تبلیغ انتخاباتی در واتس اپ و تلگرام

از دیگر برنامه های پرمخاطب در فضای مجازی برای ارسال پیامک انتخاباتی واتس اپ و تلگرام می باشند. این دو برنامه امکان تشکیل گروه های خاص را به نام یک کاندید مشخص داشته و می توان از گروه های فعال هر دو برنامه برای تبلیغ کانال کاندید مورد نظر یاری گرفت. فراموش نکنید درج آیدی کاندیدا و کانالی که برای تبلیغات درست کرده اید در پایین پیامک ها الزامی است.

تبلیغات کلیکی در گوگل

یکی دیگر از بهترین راه های ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاباتی درج گزینه های گرافیکی یا طراحی برنامه های تبلیغاتی در صفحات جستجوی گوگل می باشد. این شیوه پیامکی با اولین سرچ از سوی کاربران به صورت صفحات رنگی یا چشمک زن نمایش داده می شوند و می تواند به راحتی توجه مخاطبان را به خود جلب نماید.

استفاده از تصاویر متحرک بسیار باکیفیت در درج این نوع تبلیغات اهمیت زیادی دارد، زیرا به عنوان اولین تصویرسازی در ذهن کاربر از شما محسوب گشته و اثرات مثبت یا منفی ماندگاری را به همراه خواهد آورد.

درج آگهی های تبلیغاتی در سایت های بزرگ

استفاده از سایت های بزرگ هم بخشی دیگر از شیوه های تبلیغات انتخاباتی محسوب می گردد، که از آمار بازدید بسیار قابل توجهی هم برخوردار هستند.

شما با ساخت فیلم های تبلیغاتی و بیان پیشینه مدیریتی، سازمانی یا مسئولیت های اجرایی خود می توانید به خوبی شناسنامه ای معتبر را به کاربران سایت ها ارائه دهید.

رپورتاژ آگهی ها به شکلی باورنکردنی قادرند، حجم عظیمی از آرا را برای نامزد مورد نظر به ارمغان بیاورد.

اشتباهات تبلیغات انتخاباتی را بشناسید

به یاد داشته باشید صرفا درج آگهی های تبلیغاتی یا ارسال پیامک های انتخاباتی برای به دست آوردن آرا کفایت نمی کند و شما به عنوان یک کاندید باید از اشتباهات ساده اما تاثیرگذار در تبلیغات جلوگیری نمایید.

خیلی از کارها شاید به نظر پیش پا افتاده برسند اما می توانند به شکل باورنکردنی حجم عظیمی از آرا را به همراه آورده یا موجب ریزش رای ها گردد. برخی از این اشتباهات را به اختصار بیان می کنیم.

1-برنامه ریزی خوب در کنار اجرای قوی و درست موثر است؛ پس استفاده از افراد نابلد را از برنامه خود خط بزنید

2- برای یک تبلیغات خوب صرف هزینه طبیعی ترین اتفاق است، از خرج کردن برای تبلیغات مناسب نهراسید.

3-حاشیه سازی و دور شدن از برنامه های اصلی انتخاباتی نتیجه ای مثبت را به همراه نخواهد آورد.

4- استفاده از ادبیات غیر رسمی و به دور از احترام ممنوع است.

5-شعارهای کلیشه ای، تکراری و باور ناپذیر را کنار بگذارید.

6- استفاده از چادرهای تبلیغاتی به جای یک دفتر مناسب و مشخص وجه ی کاندیدا را در نظر مردم پایین می آورد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها