علیرضا سلیمی، عضو هیات‌رئیسه مجلس:

اعمال تحریم با گفتگو سنخیت ندارد

یک عضو هیات‌رئیسه مجلس گفت: همزمان با برگزاری نشست مشترک کمیسیون برجام شاهد اقدامات تروریستی هسته‌ای در مجموعه هسته‌ای نطنز از سوی رژیم صهیونیستی هستیم لذا مذاکرات وین صرفا یک تله است.

اعمال تحریم با گفتگو سنخیت ندارد
کد خبر: 478751
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ۱۵:۴۲:۳۲

اعتمادآنلاین| علیرضا سلیمی با اشاره به روند برگزاری نشست مشترک کمیسیون برجام در وین، گفت: متاسفانه مذاکرات هسته ای در فضای غیرسازنده ای انجام می شود.

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عبارتی اروپایی ها همزمان با برگزاری مذاکرات برجامی در وین، اقدام به اعمال تحریم هایی علیه کشورمان کرده اند.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با برگزاری نشست مشترک کمیسیون برجام شاهد اقدامات تروریستی هسته ای در مجموعه هسته ای نطنز از سوی رژیم صهیونیستی هستیم لذا مذاکرات وین صرفا یک تله است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه امروزه همه اعتقاد دارند برچیده شدن تمامی تحریم ها می تواند برجام را احیا کند، افزود: اکنون اروپایی ها باید پاسخ دهند آیا درصدد برچیدن تمامی تحریم ها هستند یا می خواهند امتیازات پوچ و بدون ارزش بدهند و تحریم هایی را بردارند که کارایی خاصی ندارد و صرفا می خواهند کشورمان را در میز مذاکرات نگه دارند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس تیم مذاکره کننده کشورمان باید در نشست وین به همه ابعاد گفتگوها توجه داشته باشد و فریب نخورد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها