تولیدکننده شیر آلوده در مینودشت دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب مینودشت از دستگیری متهمی خبر داد که شیر‌های جمع آوری شده از دامداران را با موادی مانند شکر، روغن، آب پنیر و آب مخلوط می‌کرد و سپس به یک مرکز جمع آوری شیر در یکی از شهرستان‌های همجوار تحویل می‌داد.

تولیدکننده شیر آلوده در مینودشت دستگیر شد
کد خبر: 478761
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ۱۶:۵۸:۴۱

اعتمادآنلاین| دادستان عمومی و انقلاب مینودشت از دستگیری متهمی خبر داد که شیر‌های جمع آوری شده از دامداران را با موادی مانند شکر، روغن، آب پنیر و آب مخلوط می‌کرد و سپس به یک مرکز جمع آوری شیر در یکی از شهرستان‌های همجوار تحویل می‌داد.

به گزارش ایلنا، حسینعلی ایزد، دادستان عمومی و انقلاب مینودشت از دستگیری متهمی خبر داد که شیر‌های جمع آوری شده از دامداران را با موادی مانند شکر، روغن، آب پنیر و آب مخلوط می‌کرد و سپس به یک مرکز جمع آوری شیر در یکی از شهرستان‌های همجوار تحویل می‌داد.

وی خاطرنشان کرد: این متهم پس از گزارشی که دیروز سربازان گمنام امام زمان (عج) این شهرستان به دادستانی اعلام کردند و با تلاش پلیس اطلاعات شناسایی و بلافاصله دستگیر شد. انگیزه متهم در تحقیقات اولیه حکایت از کسب سود بیشتر با افزایش حجم شیر دارد.

وی با بیان اینکه شیر‌های کشف شده در کارگاه این فرد، با نظارت نماینده دادستان معدوم شد، اظهار کرد: مرکز جمع آوری شیری که این فرد شیر‌های آلوده را به آن تحویل می‌داد نیز پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مینودشت در پایان عنوان کرد: برای این فرد به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق مخلوط کردن شیر با مواد غیرمجاز پرونده تشکیل شده و بررسی برای گستردگی کار این فرد و همدستان احتمالی او در حال انجام است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها