فیلم وجود مارمولک درون شکم مرغ ساختگی است

تصویر منتشر شده از مارکولک در شکم مرغ پرکنده و کشتار روز در فضای مجازی این استان ساختگی بوده و صحت ندارد.

فیلم وجود مارمولک درون شکم مرغ ساختگی است
کد خبر: 478780
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ۰۰:۳۸:۲۰

اعتمادآنلاین| از عصر دیروز تصویری در فضای مجازی استان ایلام مبنی بر وجود یک مارمولک مرده در شکم مرغ کشتار روز در حال انتشار گسترده است که باعث نارضایتی کاربران و اهالی رسانه شده است.

به گزارش ایرنا، دکتر رامین پورنجف روز چهارشنبه اظهار داشت: این تصویر مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد ساختگی است و با هدف تشویش اذهان عمومی و مصرف کنندگان یا تخریب دستگاه های نظارتی از جمله دامپزشکی و عملکرد کشتارگاه ها منتشر شده است.

وی افزود: فرایند ذبح مرغ با حضور کارشناسان مذهبی، بهداشتی و ناظران صورت می گیرد و مرغ بعد از کنترل نهایی بسته بندی و آماده توزیع در بازارهای مصرف می شود.

پورنجف یادآور شد: مرغ زنده بعد از حمل به کشتارگاه مرحله به مرحله مورد نظارت و بازرسی ناظران و تیم کارشناسی و نظارت مستقر در کشتارگاه قرار می گیرد .

وی افزود: مرغ های کشتار شده قبل از بسته بندی و حمل برای توزیع توسط ناظران کنترل نهایی می شوند تا مرغ های معیوب یا آسیب دیده و مریض از چرخه توزیع خارج و مرغ های سالم روانه بازارهای مصرف شوند.

وی اضافه کرد: اینگونه شیطنت های فضای مجازی موجب سردرگمی و استرس در بین مردم می شود تا مردم را نسبت به مرغ های بهداشتی کشتار روز و نیز تلاش های مداوم ناظران دامپزشکی بدبین کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها