برای سومین هفته پی در پی با آغاز موج چهارم کرونا در استان گیلان؛

لغو نماز جمعه در سراسر استان

حجت الاسلام و  المسلمین ولی الله عادلی مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان گفت: در ادامه همکاری و همراهی با ستاد مبارزه با ویروس کرونا و تصمیم استانی با محوریت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، نماز جمعه سوم اردیبهشت در هیچ یک از شهرهای استان برگزار نمی شود.

لغو نماز جمعه در سراسر استان
کد خبر: 478847
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ۱۰:۳۶:۳۲

اعتمادآنلاین| نماز جمعه فردا سوم اردیبهشت برای سومین هفته پی در پی با آغاز موج چهارم کرونا در استان گیلان اقامه نمی شود.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان گفت: در ادامه همکاری و همراهی با ستاد مبارزه با ویروس کرونا و تصمیم استانی با محوریت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، نماز جمعه سوم اردیبهشت در هیچ یک از شهرهای استان برگزار نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین ولی الله عادلی خاطر نشان کرد: در رشت نماینده ولی فقیه در استان گیلان به صورت پیام جمعه از طریق فضای مجازی سخنرانی خواهد کرد.

گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت بعنوان یکی از مراکز تجاری و گردشگری مهم شمال کشور از نخستین استانهای درگیر شیوع کرونا در کشور بود. به جز شهرستان رضوانشهر که در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد بقیه شهرستان های استان گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.بر اساس آخرین آمار، افزون بر یکهزار بیمار مبتلا به بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان گیلان بستری هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها