رئیس‌جمهور: تحریم‌ها حتی مرغ و تخم‌مرغ را هم گران کرند

رئیس‌جمهور گفت: تحریم حتی در تولید مرغ و تخم‌مرغ هم تاثیر گذاشته است.

رئیس‌جمهور: تحریم‌ها حتی مرغ و تخم‌مرغ را هم گران کرند
کد خبر: 478861
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ۱۱:۱۹:۴۵

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز در مراسم بهره‌برداری در طرح‌های وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به مشکلات ایجاد شده از با اعمال تحریم‌ها، گفت: اینها نمی‌دانند تحریم چه مشکلاتی را ایجاد می‌کند و چه تاثیراتی می‌گذارد و در همین کشاورزی اگر نتواتنیم مواد اولیه را صادر کنیم کل تولید متوقف می‌شود.

به گزارش تسنیم، وی با تشکر از وزارت خارجه به دلیل تلاشش برای رفع تحریم‌ها گفت‌: آنها در وین تلاش کردند این تحریم را بشکنند. من نمی‌توانم هضم کنم که کسی عضو ملت ایران باشد، در ایران، ایرانی باشد و از برداشتن تحریم ناراحت شود. کسی که ایرانی باشد، مسلمان باشد، چطور می‌تواند اعلام کند که من در ایران هستم و برای ایران کار می‌کنم اما از برداشتن تحریم‌ها ناراحت شود.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: تحریم ظلم عظیم و بزرگ بر ملت بزرگ ایران است و لحظه‌ای را که ببینیم طرف مقابل آماده شده برای اجرای قانون یک لحظه هم صبر نمی‌کنیم. مخالفین هر چه هم بگویند، بگویند! هرچقدر هم زور داشته باشند، هرچقدر هم بلندگو داشته باشند هر وقت ببینیم می‌توانیم حق ملت ایران را بگیریم من یک لحظه هم تعلل نمی‌کنم. حالا عده‌ای ناراحت هم شدند، ناراحت باشند.

رئیس‌جمهور گفت: تحریم حتی در تولید مرغ و تخم‌مرغ هم تاثیر گذاشته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها