بازیکن پرسپولیس: صعودمان قطعی نشده است

شرایط برای ما مساعد نیست و امیدواریم که مسئولان باشگاه تمام تلاش‌شان را کنند تا مشکلات برطرف شود و تنها دغدغه ما در زمین فوتبال باشد و تمام تلاش ما برای سربلندی پرچم پرسپولیس باشد.

بازیکن پرسپولیس: صعودمان قطعی نشده است
کد خبر: 478863
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ۱۱:۲۲:۳۱

اعتمادآنلاین| وحید امیری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گوای هند در چهارمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما نیمی از بازی‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. می‌دانیم که هدف و خواسته‌ای که داریم چه چیزی هست و با برنامه پیش می‌رویم. می‌دانیم که هنوز هیچ اتفاقی برای ما نیفتاده است و صعودمان قطعی نشده است. ما پرسپولیس هستیم و خواسته هواداران و کادرفنی این است که همیشه با قدرت به کارمان ادامه دهیم و یک صعود مقتدرانه داشته باشیم.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: مشکلات زیاد است و مشکل اول این است که با شرایط جوی که وجود دارد کار ما سخت است، در گروه ما گوا با فوتبالی که بازی کرده یک سورپرایز است. ما هم در چند سال گذشته کیفیت‌مان را در لیگ ایران و آسیا نشان دادیم و به دنبال آن هستیم موفقیت‌های گذشته را دوباره تکرار کنیم. شرایط برای ما مساعد نیست و امیدواریم که مسئولان باشگاه تمام تلاش‌شان را کنند تا مشکلات برطرف شود و تنها دغدغه ما در زمین فوتبال باشد و تمام تلاش ما برای سربلندی پرچم پرسپولیس باشد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به شرایط محل برگزاری مسابقات و برنده‌شدن در بازی‌ها عادت کرده‌اید؟ تصریح کرد: واقعا شرایط خیلی سختی است، فکر می‌کنم در بازی اول با الوحده توانستیم خودمان را با شرایط وفق دهیم. تیم ما شخصیتی دارد که به بردن عادت کرده است، ما یک روحیه سیری‌‌ناپذیر داریم و از بردن سیر نمی‌شویم و خیلی زود خسته نمی‌شویم و تمام تلاش ما این است که بتوانیم با حداکثر امتیازات و با اقتدار کامل بازی کنیم. ما هم نماینده ایران هستیم و هم دوست داریم پرچمی که در چند سال گذشته همیشه بالا بوده و دو بار به فینال آسیا رسیده‌ است را باید با روحیه پیروزی‌طلبی در خودمان حفظ کنیم تا بتوانیم همیشه موفق باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها