کد خبر: 478921
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ۱۳:۱۳:۴۸
| |

مصرف برق یک کولرگازی به اندازه چند دستگاه تنفس مصنوعی است

همه باید بدانیم که مصرف برق یک کولرگازی به اندازه چند دستگاه تنفس مصنوعی است که در این شرایط کرونایی مورد نیاز بیمارانی است که در بیمارستان‌ها در حال درمان هستند.

مصرف برق یک کولرگازی به اندازه چند دستگاه تنفس مصنوعی است
کد خبر: 478921
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۲ ۱۳:۱۳:۴۸

اعتمادآنلاین| محمدحسن متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر ضمن اشاره به اهمیت اجرای همزمان برنامه‌های مدیریت بار و برنامه ریزی‌های انجام شده در حوزه فنی شبکه، اظهار کرد: همه توان خود را برای گذر موفق از پیک 1400 به کار خواهیم بست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل توانیر با اشاره به افزایش درصدی مصرف برق در فروردین ماه گفت: این میزان رشد مصرف برق در فروردین ماه بی سابقه است و نشان از تابستانی سخت و گرم دارد.

مدیرعامل توانیر تاکید کرد: در گام نخست مصرف برق ادارات صنعت برق و شرکت‌های تابعه وزارت نیرو با سختگیری تا 50 درصد سال گذشته کاهش خواهد یافت و در گام بعدی برای اجرای این کار در سایر دستگاه‌های اداری، اقدام خواهد شد.

متولی زاده در عین حال از شرکت‌های توزیع خواست تا برای ارتباط گیری با مشترکان پرمصرف و ارائه اطلاعات لازم به این گروه‌ها برای کاهش مصارف برق، آمادگی داشته باشند.

او همچنین یادآور شد: همه باید بدانیم که مصرف برق یک کولرگازی به اندازه چند دستگاه تنفس مصنوعی است که در این شرایط کرونایی مورد نیاز بیمارانی است که در بیمارستان‌ها در حال درمان هستند.

براساس این گزارش، شرکت توانیر از سال گذشته برنامه‌هایی را در پنجشنبه آخر هر ماه با عنوان مانور‌های سراسری یا اقدام‌های فراگیر برنامه‌ریزی و اجرا کرد که در قالب آن گروه‌های عملیاتی برق در سراسر کشور متناسب با اهداف برنامه تعریف شده، نسبت به رفع مشکلات شبکه اقدام می‌کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها