فوری/ پایگاه آمریکایی ویکتوریا هدف موشک قرار گرفت

پایگاه امریکایی ویکتوریا به وسیله 3 راکت مورد هدف قرار گرفته شد.برخی منابع عراقی مدعی زخمی شدن تعدادی از نیروهای آمریکایی شدند.

فوری/ پایگاه آمریکایی ویکتوریا هدف موشک قرار گرفت
کد خبر: 478965
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۰۰:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| منابع خبری از اصابت دست کم 3 راکت به پایگاه ویکتوریا، محل استقرار نظامیان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد خبر می‌دهند.

به گزارش فارس، شبکه المیادین نیز گزارش داد که صدای آژیر خطر در پایگاه ویکتوریا به صدا در آمده و پایگاه تلگرامی صابرین نیوز نیز خبر داد که هواپیماهای آمریکایی به طور گسترده در اطراف فرودگاه بغداد به پرواز در آمده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها، ستون دود از داخل پایگاه بلند شده و بخش نظامی پایگاه ویکتوریا بسته شده است.

برخی منابع به تلویزیون الحدث عربستان گفته‌اند که این راکت‌ها از منطقه «حی الفرات» که نزدیک فرودگاه بغداد در جنوب غرب پایتخت بوده، شلیک شده است.

نیروهای امنیتی عراق گشت زنی در اطراف فرودگاه برای پیدا کردن سکوهای پرتاب راکت‌ها را آغاز کرده‌اند.

منابعی به پایگاه صابرین نیوز گفته‌اند که یگان موشکی یکی از گروهای مقاومت، در ساعات اولیه صبح امروز حمله ای به پایگاه نظامی ویکتوریا در نزدیکی فرودگاه بغداد را با 3 راکت انجام داد و این راکت‌ها با دقت به اهداف خود اصابت کردند، در این میان سیستم دفاعی C_RAM از شناسایی وانهدام این راکت‌ها باز ماند.

پ

در تصویر بالا، محل پرتاب راکت به سمت پایگاه ویکتوریا آمریکا را می‌بینید.

بنابر گفته ستاد ارتش عراق ، یکی از راکت ها به محوطه پایگاه و دو راکت دیگر به نزدیکی خوابگاه نیروهای آمریکایی اصابت کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها