مخالفت دادگاه عالی رژیم صهیونیستی با درخواست جلوگیری از نخست‌وزیری نتانیاهو بخاطر فساد

منابع خبری از مخالفت دادگاه عالی رژیم صهیونیستی با دادخواست‌های ارائه شده برای جلوگیری از نخست‌وزیری نتانیاهو خبر دادند.

مخالفت دادگاه عالی رژیم صهیونیستی با درخواست جلوگیری از نخست‌وزیری نتانیاهو بخاطر فساد
کد خبر: 479093
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۱۲:۱۱:۰۳

اعتمادآنلاین| دادگاه عالی رژیم صهیونیستی بار دیگر دادخواست‌های ارائه شده برای جلوگیری از نخست‌وزیری بنیامین نتانیاهو را به دلیل محاکمه او به اتهام فساد رد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در توجیه این تصمیم خود اعلام کرد: هیچ دلیلی برای مداخله وجود ندارد و در مرحله کنونی دلیلی برای عدم توانایی نتانیاهو در ایفای نقش خود مشخص نشده است.

این دادگاه همچنین پنجشنبه در دستوری سه روز (تا یکشنبه) به دولت بنیامین نتانیاهو مهلت داد تا دلیل تأخیر در تعیین وزرا در وزارتخانه‌های حساس را توضیح دهد.

در همین حال، استر حایوت، رئیس دادگاه عالی رژیم صهیونیستی به شدت از دولت این رژیم انتقاد کرد و گفت: وضعیتی که در آن وزیر دائمی وجود ندارد، خلا قدرت را ایجاد می کند و سوالاتی را درباره اینکه آیا تصور چنین شرایطی امکان پذیر است مطرح می‌کند.

حایوت در ادامه از تأخیر در ارائه راه حل برای وضعیتی که مانع برگزاری کمیته‌های مهم دولت در غیاب وزیر دادگستری می شود، انتقاد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها