کد خبر: 479270
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۰۸:۵۰:۵۹
| |

انتخاب ملی‌پوش 97 و 125 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد به مسابقات لهستان موکول می‌شود؟

باتوجه به عملکرد مدعیان دو وزن بالا، اینطور که پیداست تورنمنت بین المللی لهستان ملاک انتخاب ملی‌پوش المپیکی ایران در اوزان 97 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد خواهد بود.

انتخاب ملی‌پوش 97 و 125 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد به مسابقات لهستان موکول می‌شود؟
کد خبر: 479270
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۰۸:۵۰:۵۹

اعتمادآنلاین| مسابقات رنکینگ اوپن لهستان 18 تا 23 خرداد ماه در ورشو برگزار می‌شود. پیش از این اعلام شده بود که آخرین میدان برای نفرات محک المپیکی‌ها و تکمیل تیم اعزامی به این رقابت‌ها، تورنمنت لهستان خواهد بود.


به گزارش خبرگزاری تسنیم ،در 6 وزن المپیکی به نظر می‌رسد با توجه به کارنامه نفرات در اوزان 57، 65، 74 و 86 کیلوگرم کار انتخاب ملی پوش در 4 وزن خیلی پیچیده نباشد و اگر نیاز به مسابقه انتخابی داخلی باشد، این رقابت برگزار خواهد شد اما این احتمال وجود دارد که انتخاب ملی پوش دو وزن بالا با توجه به تراکم مدعیان در آن، کار را به لهستان بکشاند و گره این اوزان در آخرین تورنمنت بین المللی که در برنامه تیم ملی کشتی آزاد وجود دارد باز شود.

کسب سهمیه از سوی محمدحسین محمدیان در گزینشی آلماتی و قهرمانی بی چون و چرای علی شعبانی در مسابقات آسیایی رقابت نزدیک و فشرده ای در 97 کیلوگرم ایجاد کرده، ضمن اینکه علیرضا کریمی دیگر مدعی این وزن است و باید دید طلای جام دانکلوف مجتبی گلیج را هم به مدعیان المپیک اضافه خواهد کرد یا خیر؟

در 125 کیلوگرم نیز امین طاهری برنده آخرین مسابقه انتخابی تیم ملی است، او در جام دانکلوف طلا گرفت و قرار بود امیرحسین زارع نیز در قهرمانی آسیا محک زده شود که تست کرونایش مثبت شد و حضور در این جام را از دست داد. طاهری بلافاصله بعد از بازگشت از بلغارستان به آلماتی اعزام شد. کشتی‌های قابل قبولی نیز گرفت اما در یک غافلگیری در حالیکه 6 بر صفر از حریفش در نیمه نهایی پیش بود، ضربه فنی شد و حالا به نظر در این وزن نیز کار انتخاب ملی پوش به لهستان کشیده خواهد شد.

باید دید کادرفنی تیم ملی در چه اوزانی قصد اعزام کشتی گیر به این رقابت‌ها دارد، چیزی که مسلم است این یک فرصت خوب برای محک مدعیان جدی دو وزن بالاست که شاید ملی پوش المپیکی نیز از جام لهستان انتخاب شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها