کد خبر: 479343
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۱۰:۴۰:۰۳
| |

7 هزار مسافر ورودی به ایران آزمایش کرونا دادند

سخنگوی جمعیت هلال احمر از بررسی سلامت نزدیک به 7هزار نفر از مسافران ورودی به ایران از نظر ابتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته خبر داد.

7 هزار مسافر ورودی به ایران آزمایش کرونا دادند
کد خبر: 479343
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۱۰:۴۰:۰۳

اعتمادآنلاین| محمدحسن قوسیان‌مقدم، سخنگوی جمعیت هلال احمر، درباره اقدامات این جمعیت در طرح مراقبت بهداشتی از مسافران ورودی به کشور که از سوی سازمان امدادونجات و در همکاری با وزارت بهداشت به مرحله اجرا درآمده است، گفت: طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از 20 اسفندماه کنترل بهداشتی مسافران ورودی به کشور از 26 مرز رسمی هوایی، زمینی و دریایی در 16 استان برعهده جمعیت هلال احمر قرار گرفته و اجرای آن با فعالیت 431 نیروی عملیاتی و آموزش دیده همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به نتایج اجرای این طرح، افزود: برابر گزارش‌ها طی 24 ساعت گذشته 6 هزار و 933 مسافر ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا مورد غربالگری قرار گرفتند و درمجموع تعداد مسافرانی که وضعیت سلامت آنان مورد بررسی قرار گرفت، به 200 هزار و 81 نفر رسید.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 766 تست فوری کرونا و 338 تست PCR نیز از موارد مشکوک اخذ شده است، گفت: در مجموع نیز از زمان اجرای طرح تا ساعت 8 صبح امروز، 10هزار و 28 تست PCR و 31 هزار و 558 تست فوری کرونا نیز از موارد مشکوک اخذ شده است.


قوسیان شمار افراد قرنطینه‌شده در طول اجرای طرح را 55 تن اعلام کرد و گفت: یک نفر هم روز گذشته به قرنطینه منتقل شد که تا زمان منفی شدن تست مجدد کرونا در قرنطینه و تحت درمان خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها