کد خبر: 479365
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۱۱:۱۲:۴۹
| |

علی کریمی فیروزجایی، عضو هیات‌رئیسه مجلس:

ادامه مذاکرات منوط به رفع تحریم‌ها و راستی‌آزمایی است / غربی‌ها بدعهد هستند

یک عضو هیات‌رئیسه مجلس گفت: ادامه مذاکرات منوط به رفع کامل تحریم‌ها و راستی‌آزمایی آن است و در صورتی که تحریم‌ها رفع و راستی‌آزمایی نشود، مذاکره حتی با کشورهای اروپایی هم بی‌فایده است.

ادامه مذاکرات منوط به رفع تحریم‌ها و راستی‌آزمایی است / غربی‌ها بدعهد هستند
کد خبر: 479365
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۱۱:۱۲:۴۹

اعتمادآنلاین| علی کریمی فیروزجایی با اشاره به اظهارات اخیر نایب رئیس مجلس مبنی بر اینکه برخلاف ادعای عراقچی در کمیسیون امنیت ملی مجلس، آمریکایی‌ها در هتل محل مذاکرات حضور داشتند، گفت: رهبر معظم انقلاب مسیر مذاکرات را تعیین فرموده‌اند و بر این اساس، تیم مذاکره‌کننده ما حق ندارند که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با آمریکایی‌ها وارد مذاکره شوند.

به گزارش مهر، وی بیان کرد: اگر محرز شود که تیم مذاکره‌کننده ما با آمریکایی‌ها وارد مذاکره شده‌اند، این اقدام نقض فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های قطعی نظام است و حتماً مجلس شورای اسلامی به این مسئله ورود و با آنان برخورد خواهد کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مأموریت یافته است که در این مدت بر روند مذاکرات وین نظارت دقیق و جدی داشته باشد.

کریمی فیروزجایی تأکید کرد: ادامه مذاکرات منوط به رفع کامل تحریم‌ها و راستی‌آزمایی آن است و در صورتی که تحریم‌ها رفع و راستی‌آزمایی نشود، مذاکره حتی با کشورهای اروپایی هم بی‌فایده است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: در هفت سال گذشته این تجربه برای همه ما به اثبات رسیده است که غربی‌ها بدعهد هستند و ما باید از این تجربه درس بگیریم و مجدداً آن مسیر غلط را تکرار نکنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها