علیرضا مرزبان، مربی تیم فوتبال سپاهان:

نژادمهدی به ناحق اخراج شد/ سپاهان برای هر امتیاز می‌جنگد

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان برای هر امتیاز می‌جنگد. ما می‌توانستیم در نیمه دوم کیفیت فوتبالی بهتری نشان دهیم، اما تحت تاثیر حواشی قرار گرفتیم و بازی گره خورد.

نژادمهدی به ناحق اخراج شد/ سپاهان برای هر امتیاز می‌جنگد
کد خبر: 479444
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۱۳:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ علیرضا مرزبان، مربی تیم فوتبال سپاهان، در خصوص عملکرد تیم سپاهان در بازی مقابل نساجی اظهار داشت: این بازی تحت تاثیر مسائل مختلفی بود. ما در شهر دیگری بازی داشتیم و بعد از سفر به آنجا در هتل بابلسر ساکن شدیم. چمن مصنوعی نساجی خیلی بد بود. امیدوارم بتوانند این زمین را ترمیم کنند، چون لیاقت مردم قائمشهر بیشتر از این حرف‌هاست.

به گزارش میزان، وی با اشاره به اینکه مشکل چمن مصنوعی برای خود بازیکنان نساجی هم مسئله‌ساز است عنوان کرد: همه فوتبالیست‌ها روی این زمین مشکل دارند، اما در شرایط برابر برای آنها آسان‌تر است، چون دائم در آن زمین بازی و تمرین می‌کنند.

مربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: کمک داور بازی یک اشتباه صددرصدی داشت؛ بازیکن نساجی کاملا در آفساید بود. ما به ناحق یک کارت قرمز در این بازی گرفتیم و بازیکن خوبمان نژادمهدی را از دست دادیم و متاسفانه در بازی بعدی هم این بازیکن را نداریم.

وی ادامه داد: بازی بعدی ما با تیم خوشه طلایی است. در جام حذفی احتیاج به یک برد خیلی خوب داریم تا بتوانیم یک پله بالاتر بیاییم. پس از این بازی در لیگ برتر با تیم پرسپولیس بازی مهم و حساسی خواهیم داشت.

مرزبان ادامه داد: با همه این حواشی، به تیم خودمان تبریک می‌گویم، مبارزه بزرگی کردند. تیم ما برای هر امتیاز می‌جنگد. ما می‌توانستیم در نیمه دوم کیفیت فوتبالی بهتری نشان دهیم، اما تحت تاثیر حواشی قرار گرفتیم و بازی گره خورد. اصرار ما این بود حریف را از خطوط دفاعی خود، مخصوصا منطقه خطر دور نگه داریم. خیلی از بازیکنان ما با مصدومیت‌های شدید در رختکن ظاهر شدند که برای تیم ما اهمیت بالایی داشت.

وی با اشاره به اینکه سپاهان برای حفظ عنوان مدعی قهرمانی نیاز به این برد داشت گفت: با توجه به این که نساجی برای فرار از سقوط نیاز به این برد داشت تا 3 امتیاز بازی را بگیرد، به خاطر همین بازی فوق العاده حساس و درگیرانه‌ای شکل گرفت. اما چیزی که مهم است اینکه بازیکنان از حواشی زمین به دور بودند و رفتار حرفه‌ای با هم داشتند.

مربی تیم فوتبال سپاهان در پایان خاطرنشان کرد: خلعتبری یکی از بهترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر ایران است. او همیشه کیفیت فوتبالی خوبی داشته و الان هم فوق‌العاده به تیم و مسایل درون تیمی ما کمک می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها