کد خبر: 479460
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۱۳:۴۵:۴۲
| |

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مجلس:

مخالفت‌های رژیم صهیونیستی با مذاکرات، بلوف رسانه‌ای است

یک نماینده مجلس گفت: مخالفت‌های رژیم صهیونیستی با این مذاکرات، بلوف رسانه‌ای است و در تلاش از به زعم خود جایگاهش را در منطقه حفظ کند، در واقع آمریکایی‌ها در مذاکرات نبوده و نیستند و فشار صهیونیست‌ها به آمریکا برای این مذاکرات از اساس بی‌اثر است.

مخالفت‌های رژیم صهیونیستی با مذاکرات، بلوف رسانه‌ای است
کد خبر: 479460
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۱۳:۴۵:۴۲

اعتمادآنلاین| حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به تلاش اسرائیل برای برهم زدن توافقات برجام، گفت: رژیم صهیونیستی از این بابت که جایی راهش نمی دهند خودش را آویزان این طرف و آن طرف می کند و درباره مسائل مختلف از جمله مذاکرات وین اظهار نظر می کند.

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: مخالفت های رژیم صهیونیستی با این مذاکرات، بلوف رسانه ای است و در تلاش از به زعم خود جایگاهش را در منطقه حفظ کند، در واقع آمریکایی ها در مذاکرات نبوده و نیستند و فشار صهیونیست ها به آمریکا برای این مذاکرات از اساس بی اثر است.

وی بیان کرد: برای انجام توافقاتی جدید و بازگشت برجام باید همه تحریم ها بدون هیچگونه دسته بندی برطرف و لغو شود. ما به بیان حقوقی لغو تحریم های بسنده نمی کنیم بلکه باید در عمل مورد راستی آزمایی قرار گیرد.

این عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ظرف مدت 3 تا 6 ماه تحریم ها برداشته شد، آن زمان آمریکایی ها هم می توانند به برجام برگردند و ایران هم مباحث مربوط به اجرای توافقات برجام را در دستور کار قرار می دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها