کد خبر: 479614
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۰۷:۴۷:۰۰
| |

محمد بنا،سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی:

یک لحظه غفلت سهمیه المپیک توکیو را از ما گرفت/ واکسینه شدن ورزشکاران اقدام خوبی بود

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: برای ما مهم کسب سهمیه در این مسابقات بود که در چند وزن هم این اتفاق افتاد اما در وزن 87 کیلوگرم یک لحظه غفلت باعث شد سهمیه را از دست بدهیم. ناامید نیستیم تلاش می‌کنیم تا در بلغارستان این سهمیه را هم به دست بیاوریم.

یک لحظه غفلت سهمیه المپیک توکیو را از ما گرفت/ واکسینه شدن ورزشکاران اقدام خوبی بود
کد خبر: 479614
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۰۷:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران درباره واکسینه شدن ورزشکاران المپیکی اظهار کرد: کار بسیار خوبی بود البته امیدوار بودم این اتفاق برای همه مردم ایران رخ بدهد تا ایمنی جامعه هم بیشتر شود اما به هر جهت این کار وزارت وزارش و جوانان و کمیته ملی المپیک جای تشکر دارد که ورزشکارانی را که حتی فقط شانس المپیکی شدن را دارند واکسینه کردند.

به گزارش برنا، او با اشاره به عملکرد ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: برای ما مهم کسب سهمیه در این مسابقات بود که در چند وزن هم این اتفاق افتاد اما در وزن 87 کیلوگرم یک لحظه غفلت باعث شد سهمیه را از دست بدهیم. ناامید نیستیم تلاش می‌کنیم تا در بلغارستان این سهمیه را هم به دست بیاوریم.

بنا درخصوص وضعیت اردوهای تیم ملی توضیح داد: خوشبختانه با تلاش‌های فدراسیون و به ویژه دبیر و سوریان اردوها در شرایط مناسبی در حال برگزاری است. البته اگر خانه کشتی هم افتتاح شود شرایط بهتر هم خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها