شعبانی‌بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان:

تجهیزات جدید در اختیار کمانداران قرار می‌گیرد

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: سال گذشته کمیته ملی المپیک مبلغ 150 میلیون تومان برای تامین تجهیزات مورد نیاز ملی‌پوشان در اختیار فدراسیون قرار داد که بخشی از تجهیزات مورد نیاز خریداری شده و به زودی بین آنان توزیع می‌شود.

تجهیزات جدید در اختیار کمانداران قرار می‌گیرد
کد خبر: 479816
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۲:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامرضا شعبانی‌بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی در گفت و گویی بیان کرد: کمانداران مشکلی در خصوص کمان ندارند و کمان‌هایشان سالم و به روز است و تجهیزات مورد نیاز از جمله تیر، شفت و سایر ملزومات را به وارد کنندگان تجهیزات ورزشی سفارش دادیم و بخشی از این وسایل را دریافت کردیم.

به گزارش ایرنا، رییس فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص آماده سازی کمانداران گفت: خدا را شکر تمرینات به طور پیوسته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال پیگیری است و متناسب با شرایط موجود تیم‌های ملی به مسابقات بین‌المللی و جهانی اعزام می‌شوند.

شعبانی‌بهار ادامه داد: مجموعه فدراسیون تیراندازی با کمان، کادر فنی و ورزشکاران تمام تلاش خود را می کنند و از اولین ساعات صبح تمرینات آغاز می شود و ما امیدواریم این تلاش ها با کسب سهمیه در فرانسه به نتیجه برسد.

تیم‌های ملی ریکرو و کامپوند زنان و مردان کشورمان در حال حاضر مشغول تمرین در سایت تیراندازی با کمان آزادی هستند و قرار است 25 اردیبهشت به منظور شرکت در دومین مرحله جام جهانی تیراندازی راهی لوزان سوییس شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها