کد خبر: 479818
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۱:۴۵:۰۰
| |

احمد نادری، نماینده تهران در مجلس یازدهم:

مجلس باید در جریان ریز مذاکرات وین قرار گیرد

یک نماینده مجلس گفت: اگر توافقی امضا نشود و مفاد جدیدی به برجام افزوده نشود، نیازی به طی مراحل تصویب نیست اما مجلس باید در جریان ریز مذاکرات وین قرار بگیرد.

مجلس باید در جریان ریز مذاکرات وین قرار گیرد
کد خبر: 479818
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۱:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ احمد نادری، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، با اشاره به انجام مذاکراتی در وین به دنبال بازگشت برجام، گفت: ما نمایندگان مجلس در کنار دلسوزان نظام بارها هشدار داده ایم که توافق نباید با عجله و شتاب زده صورت گیرد بلکه توافق باید در بردارنده منافع جمهوری اسلامی و ملت ایران بوده، نباید از موضع ضعف و برای مصرف سیاست داخلی باشد.

به گزارش خانه ملت، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیان کرد: همه این نکات را هشدار داده اند و بنده به شخصه این موارد را در قالب های مختلف هشدار داده ام و امیدوارم دولت و تیم مذاکره کننده منافع کوتاه مدت حزب و جناح خود را به منافع ملی ترجیح ندهند و توافق سست و لزرانی را رقم نزنند.

وی اظهار داشت: در این باره که توافق باید به تصویب مجلس برسد یا خیر بستگی به نتیجه مذاکرات وین دارد، اگر توافقی جدید و متفاوت از برجام حاصل شود حتما باید پروسه تصویب در مجلس را پشت سر بگذارد.

این نماینده مجلس ادامه داد: اما اگر توافقی امضا نشود و مفاد جدیدی به برجام افزوده نشود، نیازی به طی مراحل تصویب نیست اما مجلس باید در جریان ریز مذاکرات وین قرار بگیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها