نماینده مجلس دهم:

نمایندگان درباره خبر دستکاری ارقام بودجه سال 1400 نباید سکوت کنند/ شاهد نزاع و درگیری بین دولت و مجلس هستیم

رییس فراکسیون پاسخگوی مجلس دهم با انتقاد از رویه نمایشی و شعارگونه برخی از نمایندگان مجلس که لقب انقلابی گری را یدک می‌کشند، گفت: متأسفانه مدام شاهد نزاع و درگیری بین دولت و مجلس هستیم که در نهایت به ضرر مردم و کشور خواهد بود و باعث دلسردی بیشتر مردم از مسئولان خواهد شد.

نمایندگان درباره خبر دستکاری ارقام بودجه سال 1400 نباید سکوت کنند/ شاهد نزاع و درگیری بین دولت و مجلس هستیم
کد خبر: 479854
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ علی بختیار، نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس دهم، اظهار کرد: اگر خبر دستکاری ارقام بودجه سال 1400 صحت داشته باشد و این تخلف احراز شود، نمایندگان نباید سکوت کنند و باید به احترام مردم و قانون، هیأت رییسه را استیضاح کنند تا دیگر شاهد اقدامات و اختیارات فراقانونی برای شخص یا گروهی خاص نباشیم.

به گزارش ایرنا، نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس دهم بیان کرد: متاسفانه فرهنگ استعفا و احترام به افکار عمومی در کشور ما وجود ندارد و بعضاً دچار برخورد سلیقه‌ای و حتی جناحی با مفاسد و معضلات پیش‌آمده هستیم که اگر بدون اغماض برخورد قانونی لازم انجام شود، شاهد این حجم از تخلفات و فساد در کشور نخواهیم بود.

رییس فراکسیون پاسخگوی مجلس دهم با انتقاد از رویه نمایشی و شعارگونه برخی از نمایندگان مجلس که لقب انقلابی گری را یدک می‌کشند، گفت: لازمه روحیه انقلابی مبارزه با فساد و عمل به قانون و رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم است ولی متأسفانه مدام شاهد نزاع و درگیری بین دولت و مجلس هستیم که در نهایت به ضرر مردم و کشور خواهد بود و باعث دلسردی بیشتر مردم از مسئولان خواهد شد.

وی در پایان افزود: امیدوارم نمایندگان متخلف پیش از آنکه اقدام قانونی لازم درباره آن‌ها اجرا شود، استعفا دهند وگرنه باید منتظر بمانیم و ببینیم دستگاه‌های نظارتی و قضایی برخورد لازم و قاطع به خرج خواهند داد یا خیر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها