کد خبر: 479936
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۶:۵۸:۵۴
| |

الکاظمی دستور تعلیق وزیر بهداشت بغداد را صادر کرد

در پی حادثه بیمارستان کرونای بغداد، نخست‌وزیر عراق دستور تعلیق وزیر بهداشت، استاندار بغداد و مدیر بهداشت الرصافه را صادر کرد. همچنین دستور داد تا از این افراد تحقیق و بازجویی انجام شود.

الکاظمی دستور تعلیق وزیر بهداشت بغداد را صادر کرد
کد خبر: 479936
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۶:۵۸:۵۴

اعتمادآنلاین| در پی حادثه بیمارستان کرونای بغداد، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق دستور تعلیق وزیر بهداشت، استاندار بغداد و مدیر بهداشت الرصافه را صادر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در پی حادثه بیمارستان کرونای بغداد، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق همچنین دستور داد تا از این افراد تحقیق و بازجویی انجام شود.

از سوی دیگر، برهم صالح، رئیس جمهور عراق نیز در حساب توییتری خود، حادثه بیمارستان بغداد را تسلیت گفت.

برهم صالح در پیامی نوشت: فاجعه بیمارستان ابن خطیب، زخمی برای تمامی ملت بوده و نتیجه تراکم خرابی سازمان‌های دولتی در نتیجه فساد و سوء مدیریت است. اظهار همدردی و با خانواده‌های شهدا و مجروجان بدون بازخواست مقصران و نیز برگزاری یک بررسی همه جانبه و جدی از عملکرد این سازمان‌ها به منظور اطمینان از عدم تکرار این چنینی حوادثی، کفایت نمی‌کند.

گفتنی است بامداد امروز برخی از منابع عراقی از وقوع انفجار و آتش‌سوزی در بیمارستان ابن الخطیب بغداد خبر دادند، نیرو‌های امداد و آتش‌نشانی به سرعت به این بیمارستان رفته و بیماران بستری را خارج کردند. بنابر آمار اعلام شده، در این حادثه دست کم 82 نفر کشته و 110 نفر نیز زخمی شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها