کد خبر: 479990
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۰۷:۵۰:۰۰
| |

اصلی ترین فاکتور قهرمانی در لالیگا از نگاه سیمئونه

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید براین باور است هر تیمی که از نظر ذهنی قوی تر باشد جام قهرمانی را در لالیگا بالای سرخواهد برد.

اصلی ترین فاکتور قهرمانی در لالیگا از نگاه سیمئونه
کد خبر: 479990
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۰۷:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اتلتیکو مادرید در یکی از بازی های حساس هفته سی و سوم لالیگا مهمان بیلبائو بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

به گزارش ایسنا ،اتلتیکو باوجود شکست در این بازی در صدر جدول رده بندی باقی ماند اما اگر بارسلونا در دیدار عقب افتاده خود به پیروزی برسد به صدر صعود می کند.

سیمئونه در نشست خبری بعد بازی گفت: در این شکی ندارم که هر تیمی که از نظر ذهنی قوی تر باشد جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد. در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. باوجود آنکه فاصله زیادی با رئال مادرید و بارسلونا داشتیم اما اطمینان داشتم که آنها هم به صدر نزدیک می شوند. سویا هم توانست خود را به جمع مدعیان قهرمانی اضافه کند.

او ادامه داد: وقتی اشتباهات دوباره تکرار می شود این دیگر اشتباه تیم نیست بلکه اشتباه مربی است و باید او فکری کند. اکنون چهار تیم برای قهرمانی شانس مساوی دارند و عامل ذهنی در تعیین قهرمان اصلی ترین عامل است. سرنوشت ما به دست خود ما است و بستگی به وضعیت ذهنی بازیکنان دارد. آنها باید از نظر ذهنی آماده رقابت و قهرمانی شوند.

اتلتیکو مادرید با 73 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و رئال مادرید هم با 71 امتیاز دوم است. بارسلونا با وجود یک بازی کمتر با 71 امتیاز در رده سوم جای دارد و سویا هم با 70 امتیاز چهارم است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها