کد خبر: 479992
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۰۷:۵۴:۰۰
| |

عنایت آتشی،کارشناس بسکتبال:

شهرداری گرگان 55 سال به دنبال قهرمانی بود/ مهرام تیم بسیار پرافتخاری است

کارشناس بسکتبال گفت: شهرداری گرگان 55 سال به دنبال قهرمانی در مسابقات لیگ برتر بود.

شهرداری گرگان 55 سال به دنبال قهرمانی بود/ مهرام تیم بسیار پرافتخاری است
کد خبر: 479992
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۰۷:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| عنایت آتشی، کارشناس بسکتبال درباره قهرمانی شهرداری گرگان در رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال اظهار کرد: شهرداری گرگان از 55 سال قبل در لیگ برتر به دنبال قهرمانی بود. چه در دوره ای که با نام پرسپولیس گرگان در لیگ بود و چه حالا که با عنوان شهرداری گرگان شرکت می کند. شهرداری گرگان در همه این سالها چه در دوره ای که تیم قوی داشت و چه در زمانی که از نظر مالی با مشکل مواجه بود همواره این هدف را دنبال کرد. به نظرم با این اوصاف می توانیم به این تیم لقب یار با وفای بسکتبال را بدهیم.


به گزارش برنا، او افزود: شهرداری گرگان دو سال پیش هم تا پایان فینال رفت اما به هر جهت تیم نفت آبادان موفق شد به قهرمانی برسد. سال گذشته هم جزو مدعیان اصلی قهرمانی بود ولی شرایطی که کرونا به وجود آورد به کل بازی ها نیمه کاره رها شد اما امسال با تلاش هایی که داشت حتی در نبود تماشاگرانش که واقعا بی نظیر هستند موفق شد بر سکوی نخست بایستد اما امیدوارم این قهرمانی پایان ماجرا نباشد. همانطور که گفتم شهرداری گرگان با وجود هواداران خوبی که دارد به عنوان پایتخت هواداران بسکتبال در ایران مشهور است و بنابراین باید مسئولین برای این اتفاق برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

آتشی ادامه داد: اینطور نباشد که یک تیم قهرمان بشود و برود. الان شهرداری گرگان باید برود در آسیا بازی کند بنابراین نیاز است که هم مسئولین استان و هم مسئولین فدراسیون برای حمایت از این تیم برنامه ریزی لازم و تصمیمات درستی را اتخاذ کنند. استان گرگان با وجود این تیم و هواداران به اعتقاد من این پتانسیل را دارد که به عنوان یک پایگاه باشد تا بتوانیم حتی مسابقات بین المللی را هم میزبانی کند اما همه این موارد نیاز به توجه مسئولین دارد که امیدوارم در روزهای آینده شاهد آن باشیم.

کارشناس بسکتبال با اشاره به نایب قهرمانی مهرام اضافه کرد: مهرام تیم بسیار پرافتخاری در بسکتبال ایران است. این تیم 7 قهرمانی در لیگ و 2 قهرمانی در آسیا را در کارنامه دارد. تیم شیمیدر هم بسیار تیم با انگیزه و قوی است، نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، اکسون، شهرداری قزوین، آویژه مشهد، مس رفسنجان، نماینده سیرجان و ... همه جزو تیم های بسیار خوب بسکتبال هستند که نیاز به توجه دارند. در گذشته ما تیم خوبی مثل پتروشیمی داشتیم اما از لیگ کنار گذاشته شد و انتظار می رود به این تیم ها بها داده شود. بخش خصوصی در ورزش باید تقویت شود چون که قائم به فرد نیست. این تیم ها را باید مورد حمایت قرار دهیم تا در لیگ پایدار باشند.

آتشی در پایان درخصوص سطح کیفی سوپر لیگ 99_1400 گفت: با توجه به شرایطی که کرونا به وجود آورد و مشکلات اقتصادی هم چاشنی آن شد لیگ بسیار خوبی را تماشاگر بودیم. به ویژه که در اطلاع رسانی هم فدراسیون، هم صدا و سیما و حتی خود باشگاه ها همت بسیار خوبی داشتند که باعث شد بازی ها به خوبی دیده شوند. ما الان المپیک را در پیش داریم و امیدوارم این شور و نشاطی که با این قهرمانی از طریق رشتته بسکتبال به جامعه تزریق شد در المپیک هم ادامه داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها