کد خبر: 480003
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۰۷:۲۵:۰۰
| |

رییس پلیس پایتخت :

امکان کشت گل در خانه‌ها نیست/ افزایش دستگیری مجرمان گل

سردار حسین رحیمی درباره کشفیات مواد مخدر گل گفت: امکان کشت گل در خانه‌ها نیست اما شاهد افزایش دستگیری‌ها ناشی از مصرف و حمل و نقل گل در جامعه هستیم.

امکان کشت گل در خانه‌ها نیست/ افزایش دستگیری مجرمان گل
کد خبر: 480003
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۰۷:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| در کشور شاهد افزایش کشفیات و مصرف بیش از پیش ماده مخدر گل هستیم. با ابراز تاسف باید به این نکته اذعان کرد که ماده مخدر گل در دنیا بیشترین متقاضیانش نوجوانان و جوانان هستند.

به گزارش برنا، البته تبلیغات سوء مبنی‌بر عدم آسیب زایی و اعتیاد به این ماده در روند افزایش مصرف تاثیرگذار است. هرچند بر اساس بررسی‌های انجام شده ماده مخدر گل آسیب‌زا و تبعات جبران ناپذیر دارد.


عبدالوهاب حسنوند، رییس مبارزه با مواد مخدر تهران در این خصوص گفت: طی یکسال اخیر بیشترین مواد مخدر مکشوفه نوظهور را داشتیم.

در اولویت تمامی مواد مخدرها ماده ماریجوانا قرار دارد. قبل‌تر هم رضا فریدی، روان درمانگر اعتیاد گفته بود که ماری جوانا یکی از شایع‌ترین مواد محرک، اعتیادآوری است که این روزها توسط نوجوانان و جوانان مصرف می‌شود.

درصد نوجوانانی که رو به سوی مصرف انواع ماری جوانا آورده‌اند، طی سال‌های اخیر به طرز چشمگیری رو به افزایش بوده و در نتیجه تعداد افراد مصرف‌کننده که به دنبال ترک ماری جوانا یا حشیش هستند نیز افزایش یافته است.

سردار حسین رحیمی، رییس پلیس پایتخت در پاسخ به خبرنگار برنا درباره کشت گل در برخی خانه‌های شهر تهران و کشفیات در این باره گفت: کشت گل در خانه‌ها نیست. شاهد افزایش دستگیری‌ها ناشی از گل در جامعه هستیم.

او افزود: باید به این اذعان کرد که میزان دستگیری مجرمان در این زمینه افزایش یافته است.

سردار رحیمی تصریح کرد: در این باره بررسی‌ها و برخوردهای لازم و جدی انجام می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها