غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس دهم:

کارنامه مجلس یازدهم به شدت منفی است / مردم رغبتی برای شرکت در انتخابات 1400 ندارند / رسانه‌ها در برابر عملکرد مجلس سکوت کردند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس دهم گفت: کارنامه مجلس یازدهم به شدت منفی بوده و بر زندگی مردم هم تاثیر گذاشته است، به گونه‌ای که مردم دیگر رغبتی به انتخابات و رای دادن ندارند، همه شعارهایی که مجلسی‌ها، قبل از انتخابات دادند تبدیل به فحش دادن در مجلس شده است.

کارنامه مجلس یازدهم به شدت منفی است / مردم رغبتی برای شرکت در انتخابات 1400 ندارند /  رسانه‌ها در برابر عملکرد مجلس سکوت کردند
کد خبر: 480046
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۰۹:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس دهم، در رابطه با تخلفات‌ صورت‌ گرفته‌ توسط‌ مجلس‌ یازدهم در بودجه 1400 گفت: پس از تصویب بودجه در صحن و ارجاع آن به شورای نگهبان نسخه ای از بودجه در اختیار دولت و نسخه ای هم در اختیار مجلس قرار می‌گیرد، طبق مستندهایی که شنیده ام پس از دستکاری در احکام‌ بودجه نمایندگان حواس‌شان نبوده که دولت نسخه اولیه را در اختیار دارد و بودجه ارسالی از سوی مجلس را با آن نسخه اولیه مورد قیاس قرار می‌دهد، دولت پس از مشاهده تخلفات بنا داشته با مجلس برخورد کند اما با وساطتت‌ رئیس مجلس و عده‌ای دیگر مواجه می‌شوند محال است چنین تخلفاتی مرسوم باشد. تعجب می‌کنم نادران چگونه به چنین تخلفی تن‌ داد و وارد این داستان شده است در صورتی که می‌داند دولت بودجه را کنترل می‌کند.‌ ظاهرا روسای قم هم از دولت درخواست کردند تا صبوری کند تا مجلس ایرادات و تغییرات را اصلاح کند.

به گزارش برنا، او ادامه داد: کارنامه مجلس یازدهم به شدت منفی بوده و بر زندگی مردم هم تاثیر گذاشته است، به گونه‌ای که مردم دیگر رغبتی به انتخابات و رای دادن ندارند، همه شعارهایی که مجلسی‌ها، قبل از انتخابات دادند تبدیل به فحش دادن در مجلس شده است، هیچ منطقی از نمایندگان ساطع نمی‌شود. مجلس کدامیک از شعارهایی که در مورد بودجه داد را عملی کرد؟

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: رسانه‌ها در برابر مجلس انقلابی و عملکرد آن سکوت کردند، این جفا در حق مردم است، مجلس از دست رفته است و دیگر در راس امور نیست، مجلس تقریبا تعطیل است. اداره مجلس در زمان لاریجانی کجا این مدیریت کنونی کجا؟

او در خصوص اهرم‌های فشار نمایندگان در برابر این تخلف افزود: نهایت منجر به این اقدام می‌شود که دیگر به این هیئت رئیسه رای نخواهند داد. اگر دستگاه قضا هم بخواهد ورود کند،‌ اجرای‌ حکم‌ به‌ پایان ‌نمایندگی‌ موکول‌ می‌شود، خاطرم هست ‌در دور نهم قتل یک نماینده در لیست بازرسی بسیج اثبات شد و پس از اتمام دوره نمایندگی فرد به زندان منتقل شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها