کد خبر: 480060
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۰۹:۲۱:۰۰
| |

نظر پدر سرپرستی بسکتبال ایران در مورد برگزاری لیگ برتر

سرپرست تیم بسکتبال شمیدر گفت: لیگ برتر ظرفیتی بیش از 12 تیم را ندارد و مسابقات باید در یک گروه برگزار شود.

نظر پدر سرپرستی بسکتبال ایران در مورد برگزاری لیگ برتر
کد خبر: 480060
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۰۹:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| هادی عامری در مورد لیگ برتر بسکتبال که با قهرمانی شهرداری گرگان به پایان رسید، اظهار داشت: لیگ در ابتدای کار کیفیت پایینی داشت اما رفته رفته و در مراحل نیمه نهایی فینال شرایط بهتری را پیدا کرد و بازی‌ها با کیفیت‌تر و جذاب‌تر شدند.

به گزارش فارس، وی افزود: باید تعداد تیم‌ها در این فصل کمتر می‌شد و تیم‌ها در یک گروه قرار می‌گرفتند. تیم‌هایی که کیفیت پایین‌تری داشتند و هزینه کمتری کرده بودند هزینه‌هایی برای تیم‌هایی که سرمایه‌گذاری خوبی کرده بودند ایجاد کرد.

سرپرست تیم بسکتبال شمیدر عنوان کرد: ظرفیت لیگ برتر بسکتبال ایران از لحاظ مربی، داور و بازیکن و تیم در حد 16 تیم نیست و باید 12 تیم آن هم در یک گروه باشد.

عامری با اشاره به شرایط برگزاری لیگ اظهار داشت: در یکسری مواقع بازی‌ها به خاطر پنجره‌های انتخابی کاپ آسیا روند آماده‌سازی تیم‌ها را به هم ریخت. اول فصل ما دو بازیکن خارجی گرفتیم اما به یکباره لیگ دو ماه تعطیل شد اگر می‌دانستیم ما هم بازیکن خارجی را بعداً می‌گرفتیم تا دو ماه پول اضافه ندهیم. بهتر است برنامه‌ها از ابتدا تا انتهای فصل تاریخ شروع و پایان و همچنین تعطیلی‌ها مشخص باشد تا باشگاه‌ها هم تکلیف خود را بدانند.

وی که لقب پدر سرپرستی در بسکتبال ایران را به خود اختصاص داده، در مورد برگزاری بازی‌ها به صورت متمرکز، عنوان کرد:‌در این فصل به خاطر کرونا فدراسیون مجبور بود مسابقات را متمرکز برگزار کند و بهتر هم شد اما حالا با توجه به اینکه واکسیناسیون به مراحل نسبتاًَ خوبی رسیده و انتظار می‌رود تا پایان تابستان افراد بیشتری واکسن بزنند بهتر است بازی‌ها رفت و برگشت با حضور تماشاگران باشد تا هیجان دوباره به مسابقات بازگردد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها