کد خبر: 480085
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۰۹:۵۲:۰۰
| |

مرتضی طلایی، فعال سیاسی اصولگرا:

ظریف گفت به انتخابات نمی‌آید اما در عالم سیاست هیچ چیز ناممکن نیست/ تصمیم‌گیری رئیسی برای نامزدی کار ساده‌ای نیست

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: تا الان هرچه از آقای ظریف شنیدیم پاسخ او برای نامزدی در انتخابات منفی بود اما در عالم سیاست هیچ چیزی ناممکن نیست.

ظریف گفت به انتخابات نمی‌آید اما در عالم سیاست هیچ چیز ناممکن نیست/ تصمیم‌گیری رئیسی برای نامزدی کار ساده‌ای نیست
کد خبر: 480085
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۰۹:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مرتضی طلایی، فعال سیاسی، درباره آرایش فضای انتخابات ریاست جمهوری گفت: کدهایی که بتوان براساس آنها اظهار نظر کرد، مشاهده نمی شود و همچنان فضا شفاف نیست که بگوییم چه خبر است و چه اتفاقی در حال مدیریت شدن است. گمانه زنی ها و اظهارنظرهایی از طرف هر دو جریان سیاسی وجود دارد اما بعضا پراکنده و ضدونقیض هستند.

به گزارش نامه نیوز، وی درباره کاندیداتوری سیدابراهیم رئیسی بیان کرد: نامزدی ایشان در انتخابات یک خواست عمومی در سطح کشور است. آقای رئیسی تنها نامزدی می تواند باشد که میان نیروهای انقلاب اجماع ایجاد کند. انشاءالله نتیجه خوبی را هم از باب حضور حداکثری مردم در انتخابات شاهد باشیم.


این فعال سیاسی درباره علت تردید یا عدم تصمیم گیری سیدابراهیم رئیسی برای اعلام کاندیداتوری یادآور شد: اطلاعی ندارم شاید برخلاف این فرضیه باشد و علت مسئله به یک تدبیر بر می‌گردد چون تصمیم گیری درباره این موضوع کار ساده ای نیست که با یک بله یا خیر گفتن بتوان از کنار مسئله گذشت. همه نامزدها حق دارند که قبل از اعلام تصمیم خود همه جوانب مسئله را ببینند چون هدف از آمدن آن است که می خواهند وضعیت موجود را به نفع مردم درست کنند بنابراین عجیب نیست که برای تصمیم گیری با تدبر و تأمل برخورد می شود.

وی درباره برنامه اصولگرایان درصورت عدم کاندیداتوری سیدابراهیم رئیسی ادامه داد: وقتی موضوع کاندیداتوری سیدحسن خمینی منتفی شد اصلاح طلبان نیز برای شرایط مختلف برنامه داشتند. امروز اجماع حول آقای رئیسی در جریان انقلاب به وجود آمده است و تلاش آن است که نیروهای انقلاب ایشان را برای نامزدی متقاعد کنند اما این طور هم نیست که روی کس دیگری فکر نکنند یا پیش بینی نکنند. آمادگی در جریان نیروهای انقلاب باید برای هر وضعیتی وجود داشته باشد.

طلایی درباره کاندیداتوری ظریف و لاریجانی بیان کرد: تا الان هرچه از آقای ظریف شنیدیم پاسخ او برای نامزدی در انتخابات منفی بود اما در عالم سیاست هیچ چیزی ناممکن نیست. آقای لاریجانی هم مثل آقای ظریف هر اتفاقی درباره او محتمل است. در واقع الان جواب روشن من نمی دانم است. با بله یا خیر نمی توان به این نوع سئوالات پاسخ داد. شاید خودشان هم نتوانند جواب دهند که می آیند یا نمی آیند، چه رسد به من.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها