مدیرعامل شرکت برق کردستان:

معرفی‌کنندگان ماینرهای غیرمجاز تا 100 میلیون ریال پاداش می‌گیرند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: به کسانی که در شناسایی و گزارش مراکز(دستگاه‌های) غیرقانونی استخراج ارز دیجیتال به شرکت توزیع برق استان کمک کنند حداکثر تا 100 میلیون ریال پاداش داده می‌شود.

معرفی‌کنندگان ماینرهای غیرمجاز تا 100 میلیون ریال پاداش می‌گیرند
کد خبر: 480126
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۰:۳۵:۴۳

اعتمادآنلاین| هیوا لهونیان روز دوشنبه اظهار داشت: کسانی که مراکز غیرمجاز تولید ارز دیجیتال را به شرکت برق استان معرفی کنند، متناسب با میزان استفاده غیرقانونی آن مراکز از برق، از 10 تا 100 میلیون ریال پاداش دریافت خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: برخی مراکز دستگاه های استخراج ارز دیجیتال از برق خانگی استفاده می‌کنند که این اقدام غیرقانونی و براساس قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان یادآور شد: مشترکان در صورت اطلاع از محل دستگاه‌های غیرمجاز تولید ارز دیجیتال، می‌توانند موضوع را به شرکت برق از طریق شماره تلفن 121 یا پلیس آگاهی 131 و 110 اطلاع دهند.

لهونیان تاکید کرد: برای مراکز استخراج ارز دیجیتال تعرفه برق مشخصی توسط وزارت نیرو تدوین شده که براساس آن قرارداد منعقد شده و انشعاب واگذار می‌شود، بنابراین خارج از این رویه، مصرف برق غیرقانونی است.

وی از مشترکان خواست برای استخراج رمز ارز، از برق با تعرفه های مشخص (خانگی، عمومی، صنعتی و کشاورزی) استفاده نکنند، چرا که علاوه بر اعمال جریمه‌های بسیار سنگین، امکان سلب امتیاز و معرفی به مراجع قضایی نیز وجود دارد.

استخراج هر بیت کوین حدود 72 هزار کیلووات ساعت برق مصرف می‌کند که این امر به شدت برای صنعت برق مشکل‌ساز خواهد شد.

در حال حاضر 686 هزار مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی، اداری و عمومی از خدمات شرکت برق کردستان بهره‌مند هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها