فرمانده ناجا در بوشهر:

توان مرزبانی با تجهیزات پیشرفته تقویت می‌شود/ تأکید بر حضور بیشتر نیروها در مرزهای دریایی

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از تقویت تجهیزات ناوگان دریایی مرزبانی ناجا خبر داد و گفت: برای افزایش توان نیروهای مرزبانی در دریا و خشکی امسال تجهیزات مدرن و پیشرفته به امکانات این نیروها افزوده می‌شود.

توان مرزبانی با تجهیزات پیشرفته تقویت می‌شود/ تأکید بر حضور بیشتر نیروها در مرزهای دریایی
کد خبر: 480174
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۱:۳۶:۱۲

اعتمادآنلاین| سردار سرتیپ حسین اشتری پیش‌ از ظهر امروز در بازدید از مرزبانی دریایی استان بوشهر از ارتقای آمادگی مرزداران دریایی استان بوشهر برای اجرا مأموریت‌های محوله خبر داد و اظهار داشت: مرزبانی استان بوشهر از توان و اقتدار بالایی برای حفاظت و صیانت از مرزهای دریایی خلیج فارس برخوردار است.

به گزارش تسنیم، وی از تقویت امکانات تجهیزاتی نیروهای مرزبانی خبر داد و بیان کرد: به برنامه‌ریزی انجام شده امید است تجهیزات جدید و پیشرفته به امکانات و ناوگان دریایی مرزبانی این استان افزوده شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، با تأکید بر حضور بیشتر نیروهای مرزبانی در مرزهای دریایی و اعمال قانون در عرصه‌های گوناگون تصریح کرد: مرزبانی دریایی استان بوشهر با تسلط به اجرا مأموریت‌ها می‌پردازد و حافظ مرزهای دریایی است.

اشتری، خدمات نیروهای مرزبانی در دریا و خشکی در بخش‌های امنیتی، انتظامی و دفاعی را ستود و گفت: حافظان نظم و امنیت در دریا و خشکی به صورت شبانه‌روزی از مرزهای جمهوری اسلامی حراست و صیانت می‌کنند.

وی، از تقویت تجهیزات مرزهای دریایی و خشکی خبر داد و خاطر نشان کرد: برای افزایش توان نیروهای مرزبانی در دریا و خشکی امسال تجهیزات مدرن و پیشرفته به این امکانات این نیروها با کمک وزارت دفاع و پشتیبانی و ستاد کل نیروهای مسلح افزوده می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی داشتن روحیه انقلابی و جهادی را از ویژگی‌های نیروهای مرزبانی دانست و بیان کرد: نیروهای مرزبانی در دریا و خشکی با اقتدار حافظ مرزهای جمهوری اسلامی ایران هستند و بر توان آنان با تقویت امکانات لازم افزوده می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها