کد خبر: 480203
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۲:۲۸:۰۰
| |

۵ بازی سرنوشت‌ساز در لالیگا ؛

بررسی شانس قهرمانی مسی، زیدان و سیمئونه +جدول و تصاویر

با شکست اتلتیکومادرید، پیروزی بارسلونا و تساوی رئال مادرید همه چیز به سود مسی به پایان رسیده و 5 بازی سرنوشت‌ساز می‌تواند قهرمان این فصل جذاب اسپانیا را مشخص کند.

بررسی شانس قهرمانی مسی، زیدان و سیمئونه +جدول و تصاویر
کد خبر: 480203
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۲:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| بارسلونا اکنون بزرگترین مدعی اصلی قهرمانی در اسپانیا به شمار می‌رود. این تیم توانست در هفته‌ای جذاب از ناکامی رئال مادرید مقابل بتیس و شکست اتلتیکومادرید برابر بیلبائو نهایت استفاده را ببرد و در یک جدال سخت ویارئال را شکست دهد. در دیداری که گریژمان نقش اصلی ماجرا بود و مسی در جریان گل‌ها اثری نداشت.

به گزارش فارس، در جدول لالیگا، اتلتیکومادرید با 73 امتیاز صدرنشین، رئال مادرید با 71 امتیاز دوم و بارسلونا با یک بازی کمتر و 71 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است. بارسلونا یک دیدار عقب افتاده خانگی مقابل گرانادا، تیم هشتم جدول اسپانیا دارد و باید دید آن مسابقه چه نتیجه‌ای در پی خواهد داشت.

در جدول زیر بازی‌های باقی 5 هفته پایانی لالیگا را مشاهده کنید:

لالیگا

*تیم‌های پررنگ شده روی کاغذ بازی سخت‌تری به شمار می رود

بارسلونا با توجه به شرایط کنونی تیم، از روحیه بالاتری برخوردار بوده و پس از شکست در ال کلاسیکو، کومان توانسته اوضاع خوبی در تیم حکم فرما کند. بارسلونا با درخشش مسی، گریژمان، دی یونگ و بازیکنانی مثل دست یا پدری اکنون اوضاع بهتری نسبت به 2 رقیب مادریدی خود دارد و می توان گفت شانس بیشتری برای قهرمانی بدست آورده است.

اسپورت در جلد امروز خود با تیتر «لالیگا نزدیک تر شد» به افزایش شانس قهرمانی بارسلونا اشاره کرد و مارکا با تیتری نوشت: عجب لیگی شده است!

لالیگا2

آ.اس مادریدی با انتشاری عکس ناراحتی سوارس از شکست اتلتیکو نوشت که این جنگ تمام عیار است و از لغزش دوباره تیم سیمئونه صحبت کرد. تیم سیمئونه روزهای خوبی را نمی گذراند و باید دید جدال این تیم مقابل بارسلونا چه نتیجه ای در پی خواهد داشت.در 14 بازی اخیر خود اتلتیکومادرید،‌ 6 برد ، 5 تساوی و 3 شکست تجربه کرده است که یک آمار ضعیف برای سیمئونه محسوب می‌شود. این تیم فاصله 14 امتیازی با تیم دوم را به این روز انداخته و توانسته یک رکورد منفی به ثبت رساند زیرا هیچ تیمی در لالیگا در تاریخ فوتبال نبوده که این فاصله را تا این حد کاهش و قهرمانی را تا حدودی از دست بدهد.

زیدان و بحران مصدومیت ؛ چرا بازی چلسی مهم است؟

از طرفی رئال مادرید نیز با تعدد مصدومیت مواجه است و 2 تساوی خود از 3 هفته اخیر را در روزهایی کسب کرد که بازیکنان مهم خود مثل واسکز و کروس را در اختیار نداشت. باید اشاره داشت بازگشت ادن ازارد می‌تواند روند تیم زیدان را تغییر دهد به شرطی که اول مصدوم نشود و دوم اینکه عملکرد خوبی مقابل چلسی به ثبت رساند.

دیدار حساس سه شنبه رئال مادرید مقابل چلسی در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند تاثیر زیادی روی تیم زیدان بگذارد و باید دید این سرمربی فرانسوی چگونه می‌خواهد تیمش را به 2 قهرمانی اروپا و لالیگا سوق دهد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها