با اشاره به ممنوعیت پرواز به هند و فروش بلیت

نظری: مافیای پرواز نمی گذارد تصمیم درستی گرفته شود

یک عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با غیرعلمی خواندن برخی محدودیت ها در جهت مقابله با ویروس کرونا درباره ممنوعیت پرواز به هند و در عین حال فروش بلیت اظهار کرد: مافیای پرواز اجازه اتخاذ تصمیم درست را نمی دهد.

نظری: مافیای پرواز نمی گذارد تصمیم درستی گرفته شود
کد خبر: 480226
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۳:۰۰:۳۷

اعتمادآنلاین| سید غنی نظری اظهار کرد: من هیچ اعتقادی به محدودیت های ایجاد شده برای مقابله با کرونا ندارم، زیرا دولت در زمانی که باید محدودیت ایجاد می کرد این کار را نکرد در نتیجه مردم به سفر رفتند و حالا مردم از کسب و کار افتاده اند.

وی ادامه داد: زمانی پروازها به ترکیه را آزاد گذاشتند و در مقابل عراق و کربلا ممنوع شد این رفتارها غلط و چندگانه است.

دو کشور عراق و ترکیه همسایه ایران هستند مگر می شود سفر به عراق ممنوع باشد و سفر به ترکیه بدون مانع انجام شود؟ آیا امکان ورود ویروس از ترکیه وجود نداشت؟ پس این نشان می دهد محدودیت ها به صورت علمی انجام نشده است.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی درباره ممنوعیت پرواز به هند و در عین حال فروش بلیت پرواز هند در برخی سایت ها نیز اظهار کرد: چارترها مافیا هستند و مافیای پرواز اجازه نمی دهد که تصمیم درست گرفته شود. آنها نفوذ می کنند و هرجا وضعیت بد است می گویند ممنوع کنید و هرجا هم خوب است می گویند آزاد کنید. در کل من این تصمیمات اتخاذ شده را علمی نمی دانم.

نظری یادآور شد: متاسفانه این برنامه ها بیش از آنکه علمی باشد سیاسی است؛ همچنان که در بحث رنگ بندی شهرها و واکسن هم همین امر صادق است. حتی خود مسئولین ستاد کرونا می گویند کسی به حرف ما گوش نمی کند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی ادارات مثل بانک ها مملو از جمعیت هستند ولی یک مغازه موبایل فروشی که همزمان بیش از یک یا دو مشتری هم نداشته باشد بسته می شود یا بیمه که صف طویلی برای آن شکل می گیرد باز است، ولی آرایشگاه مردانه بسته می شود. به نظر من یکسری کارها مدیریت می خواهد و صرفا اقدامات سلبی کارساز نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها