کد خبر: 480242
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۳:۱۸:۰۰
| |

اسکندریون، دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو :

کسب سهمیه المپیک شیرجه خیلی سخت اما شدنی است/ امیدواریم فعل خواستن صرف شود

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: کسب سهمیه المپیک در رشته شیرجه خیلی سخت اما با تمرکز، اراده و پشتکار ورزشکاران شدنی است.

کسب سهمیه المپیک شیرجه خیلی سخت اما شدنی است/ امیدواریم فعل خواستن صرف شود
کد خبر: 480242
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۳:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حمید اسکندریون در خصوص اعزام تیم ملی شیرجه به مسابقات جام جهانی و کسب سهمیه المپیک شیرجه اظهار کرد: با توجه به تست‌هایی که از تیم ملی گرفته شد و با نظر کمیته فنی قرار شد مجتبی ولی‌پور و حمید کریمی به همراه دو مربی به این مسابقات اعزام شوند.

به گزارش ایسنا، دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در ادامه افزود: رای اکثریت کمیته فنی بر اعزام این دو ملی‌پوش به این مسابقات بود که هم جنبه حمایتی دلشته باشد و هم امید به کسب سهمیه المپیک وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال کسب سهمیه وجود دارد گفت: با صحبت‌هایی که در جلسه شد دیدیم ورزشکاران اعتماد به نفس بالایی دارند. این‌ها ما را بیشتر امیدوار کرد. به امید خدا با تمرکز بیشتر و فعل خواستن امیدواریم که ورزشکاران ما ورودی المپیک را کسب کنند.

اسکندریون افزود: کسب سهمیه المپیک در این مسابقات خیلی سخت اما شدنی است. اگر ورزشکاران تمرکز کنند و اراده و پشتکار لازم را از خود نشان دهند قطعا کسب سهمیه میسر خواهد بود.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: مسابقات جام جهانی است و شرایط مسابقه خیلی سخت است. از طرفی ورزشکاران به دلیل شیوع کرونا باید در قرنطینه کامل باشند اما ما امیدواریم با همه شرایط فعل خواستن صرف شود و بتوانیم برای اولین بار در تاریخ شیرجه صاحب کسب سهمیه المپیک شویم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها