کد خبر: 480357
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۷:۰۷:۱۶
| |

سردار اشتری: هیچ نگرانی در بحث امنیت انتخابات نداریم

فرمانده نیروی انتظامی گفت: هیچ نگرانی در بحث امنیت انتخابات نداریم، همه فرماندهان و کارکنان پلیس در سراسر کشور آمادکی کامل برای برگزاری انتخابات دارند و در این ارتباط از نیروهای بسیج نیز کمک خواهیم گرفت.

سردار اشتری: هیچ نگرانی در بحث امنیت انتخابات نداریم
کد خبر: 480357
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۷:۰۷:۱۶

اعتمادآنلاین| فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) گفت: فرماندهان و کارکنان پلیس آمادگی کامل دارند تا با همکاری بسیج، امنیت کامل انتخابات را تامین کنند.

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس بوشهر روز دوشنبه به نقل از سردار "حسین اشتری" درجمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم انتخاباتی امن و پرشور داشته باشیم.

وی اضافه کرد: هیچ نگرانی در بحث امنیت انتخابات نداریم، همه فرماندهان و کارکنان پلیس در سراسر کشور آمادکی کامل برای برگزاری انتخابات دارند و در این ارتباط از نیروهای بسیج نیز کمک خواهیم گرفت.

فرمانده ناجا درباره حضور ماموران انتظامی و اقدامات انجام شده توسط پلیس از زمان شیوع ویروس کرونا، گفت: در این مدت در 2 هزار نقطه شامل محورهای درون شهری و بیرون از شهرها همکاران پلیس و نیروهای انتظامی حضور داشتند و با کنترل ترددها اعمال قانون صورت گرفت.

اشتری بیان کرد: در نوروز امسال آمار سفرها نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرد، طوریکه هرچند نسبت به نوروز سال 98 یک درصد کاهش داشت ولی نسبت به سال 99 سفرها افزایش زیادی داشت.

وی با اشاره به اینکه همچنان بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا همکاران ما در صحنه حضور دارند و برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و ترددها در حال انجام وظیفه هستند، ادامه داد: همکاران پلیس در کنار مردم قرار دارند و توصیه‌های لازم را در این ارتباط انجام می‌دهند.


فرمانده نیروی انتظامی با تقدیر از اصناف و کسبه تاکید کرد: حدود 70 درصد بازاریان و مردم مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند که جای تشکر و قدردانی دارد.

اشتری با بیان اینکه استان بوشهر از نظر امنیتی وضعیت مطلوبی دارد، افزود: این وضعیت مطلوب به واسطه همدلی و همکاری مردم، مسئولان این استان و نیروهای امنیتی و انتظامی است.


فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه استان بوشهر با کشورهای همسایه هم مرز است، عنوان کرد: تا امروز هم در مرز خشکی و هم در دریا وضعیت امنیتی خوبی را شاهد هستیم و هیچ گونه مشکلی در این استان نداریم.


سردار اشتری درباره جرایم موجود در استان بوشهر گفت: با همتی که کارکنان پلیس این استان داشته‌اند، وضعیت وقوع جرایم نسبت مدت مشابه سال گذشته کاهش پیدا کرده و در بحث پیشگیری نیز خوب عمل شده و در کشف وقوع جرایم نیز پلیس بوشهر اقدامات خوبی انجام داده‌است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها