کد خبر: 480493
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۰۹:۱۴:۰۰
| |

حسن نوروزی، نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

کاندیداها افزایش پیدا کنند، انتخابات پرشور می‌شود

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: شورای نگهبان مقداری اجازه دهد تعداد کاندیداها از 4 یا 5 نفر به تعداد بیشتری مثل 12 نفر افزایش پیدا کند، اگر تعداد کاندیداها افزایش پیدا کنند فکر می کنم انتخابات پرشوری را شاهد باشیم.

کاندیداها افزایش پیدا کنند، انتخابات پرشور می‌شود
کد خبر: 480493
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۰۹:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حسن نوروزی، نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: به نظر می رسد که با وجود شرایط کنونی کشور و اینکه مردم خواستار تغییر وضعیت هستند و با توجه به پایبندی مردم به ارزش ها و آرمان های انقلاب و از سوی دیگر با توجه به اینکه این انتخابات با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همراه است حضور پرشوری را شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در خصوص اینکه چگونه می توان انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات را برانگیخت؟ گفت: کاندیداهای انتخابات در مناظره های احتمالی به تخریب یکدیگر و رویارویی با یکدیگر نپردازند و هر کدام با رعایت احترام برنامه های خود را تشریح کنند، از سوی دیگر شورای نگهبان مقداری اجازه دهد تعداد کاندیداها از 4 یا 5 نفر به تعداد بیشتری مثل 12 نفر افزایش پیدا کند، اگر تعداد کاندیداها افزایش پیدا کنند فکر می کنم انتخابات پرشوری را شاهد باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها