اظهار نظر عجیب رئیس فدراسیون بسکتبال:

خوشحالیم که مردم گرگان پس از قهرمانی از خانه‌هایشان بیرون آمدند!

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: خوشحالیم که مردم گرگان پس از قهرمانی در لیگ‌برتر از خانه هایشان بیرون آمدند.

خوشحالیم که مردم گرگان پس از قهرمانی از خانه‌هایشان بیرون آمدند!
کد خبر: 480534
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۱۰:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رامین طباطبایی در مورد شرایط برگزاری لیگ برتر در فصلی که گذشت، اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونا، دو رویکرد را برای انجام لیگ داشتیم. اول اینکه لیگ کیفی را با تعداد کمتر تیم ها برگزار کنیم و دوم لیگ کمی. با بررسی هایی که کردیم، به این نتیجه رسیدیم که برخی تیمها هم که فرصت حضور در لیگ دسته اول را از دست داده بودند، در لیگ برتر حضور داشته باشند و عقب نماند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: ما جزو اولین فدراسیون ها بودیم که شرایط برگزاری مسابقات را با رعایت پروتکل های بهداشتی فراهم کردیم. خوشبختانه شرایط به شکلی رقم خورد که مشکل خاصی در مورد آلوده شدن افراد به این ویروس به وجود نیامد و برای فصل بعد هم از این تجربه استفاده خواهیم کرد.

طباطبایی در مورد قهرمانی شهرداری گرگان و اینکه مردم این شهر در شرایط کرونایی به خیابان ها ریختند، گفت: ما هم این دغدغه را داشتیم و به مسئولان این تیم هم موضوع را گفتیم که مراقبت کنند اما وقتی چنین اتفاقی بعد از سال‌ها می افتد، سخت است که مدیریت شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال عنوان کرد: خوشحالیم که مردم با این اتفاق از خانه هایشان بیرون آمدند چون یکی از اهداف همین است که مردم و خانواده ها با بسکتبال درگیر شوند و سمت این رشته بیایند.

وی که با رادیو تهران گفت و گو می‌کرد، در مورد شرایط تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان گفت: این برای اولین بار است که بسکتبال سه نفره در المپیک حضور دارد و ما هم این شانس را داریم که صعود کنیم. این یک پیروزی است که تیم ملی بانوان ما به همراه 20 کشور دیگر دنیا به رقابت‌های انتخابی دعوت می‌شود. اگر این تیم سهمیه بگیرد، برای نخستین بار خواهد بود که یک تیم بانوان در کل ورزش ایران وارد المپیک می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها