کد خبر: 480547
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۱۰:۳۷:۰۶
| |

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

باران و باد شدید موقت در همه استان‌ها به‌جز هرمزگان و بوشهر

 کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز (سه‌شنبه) به‌جز هرمزگان و بوشهر، بارش باران و وزش باد موقت شدید در همه استان‌ها پیش‌بینی می‌شود و در نوار غربی مرزی احتمال ورود گرد و خاک از کشورهای همسایه وجود خواهد داشت.

باران و باد شدید موقت در همه استان‌ها به‌جز هرمزگان و بوشهر
کد خبر: 480547
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۱۰:۳۷:۰۶

اعتمادآنلاین| کبری رفیعی افزود: امروز و فردا با نفوذ جریان‌های خنک شمالی کاهش نسبی دما بین هفت تا 10 درجه روی سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور رخ می‌دهد و در این مدت دریای خزر مواج و متلاطم است.

به گزارش ایرنا، وی گفت: امروز سامانه بارشی به کشور وارد می‌شود و موجب رگبار باران و رعد و برق خواهد شد.

رفیعی ادامه‌داد: امروز بیشترین بارش‌ها در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، کرمانشاه، کردستان، تهران، البرز، قزوین، سمنان، خراسان شمالی، ایلام، همدان، قم، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، کرمان، خراسان جنوبی، گیلان، مازندران، گلستان، شمال خوزستان، شمال فارس و شرق سیستان و بلوچستان خواهد بود.

به گفته وی، آسمان تهران امروز نیمه‌ابری است و برای بعدازظهر افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان‌داشت: روز چهارشنبه رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اغلب نقاط کشور خواهیم داشت و شدت بارش‌ها در غرب و شمال غرب مرکز کشور خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه‌کرد: فردا (پنجشنبه) نیز دامنه های زاگرس مرکزی بارش خواهد داشت و در دو روز پیش‌رو در سواحل خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال غرب کشور، شمال شرق و شرق، همچنین جنوب شرق و مرکز کشور رگبار و رعد و برق خواهیم داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها