کد خبر: 480659
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۱۳:۰۳:۰۰
| |

چرا ملی‌پوش بسکتبال در مهرام به نیمکت چسبید؟

ملی پوش بسکتبال مهرام در فصلی که گذشت به نیمکت چسبید و فرصت خودنمایی پیدا نکرد.

چرا ملی‌پوش بسکتبال در مهرام به نیمکت چسبید؟
کد خبر: 480659
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۱۳:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| لیگ برتر بسکتبال در حالی با نایب قهرمانی مهرام تهران به پایان رسید که جدا از حواشی که حوالی این تیم در مرحله نیمه نهایی و فینال وجود داشت، یک موضوع چندان مطرح نشد و البته مهرامی‌ها و در راس آنها علی آرزومندی سرمربی تیم هم به آن پاسخی نداد.

به گزارش فارس، ماجرا به نیمکت نشینی میثم میرزایی در تیم نایب قهرمان باز می‌گردد، بازیکنی که در چند سال گذشته پیشرفت خوبی داشت و در دانشگاه آزاد و پتروشیمی هم یکی از چهره‌های تاثیرگذار بود. علاوه بر این همیشه در اردوها و مسابقات تیم ملی حضور داشت و به همراه محمد حسن زاده جانشین حامد حدادی بوده است.

او در فصلی که گذشت به مهرام آمد تا شاید با این تیم قهرمانی را تجربه کند و خودش نیز در ابتدای حضور، روی این موضوع تاکید کرد، اما چه شد که او در حساس ترین بازی‌های فصل نیمکت نشین صرف بود و وارد زمین نشد؟ چرا او که بارها بازی در تیم ملی در رقابت‌های آسیایی و حتی جهانی را تجربه کرده و با پتروشیمی قهرمان آسیا شده بود، در تفکرات علی آرزومندی، سرمربی مهرام جایی پیدا نکرد؟

میرزایی ذاتا بازیکن آرام و بی حاشیه‌ای است و حتی پس از یک فصل نیمکت نشینی هم هیچ صحبتی را به میان نیاورد و از لحاظ فنی هم در بسکتبال ایران شناخته شده بوده و چند سالی است در تیم ملی بازی می‌کند، از سوی دیگر وقتی یک مربی بازیکنی را جذب می‌کند حتما به او اعتقاد و نیاز داشته که با وی قرارداد بسته است، اما اینکه چرا او در این تیم نیمکت نشین بوده حتما دلیل سومی دارد که مسئولان مهرام فعلا حرفی به میان نمی‌آورند.

میرزایی خودش فعلا در این مورد صحبتی نمی‌کند و با این شرایط این موضوعی که در میان اهالی بسکتبال مطرح است اینکه شاید فردی یا قدرتی فراتر از قدرت سرمربی تیم با این بازیکن مشکل داشته که او را نیمکت نشین کرده است! ابهامی که شاید در آینده ای نزدیک برطرف شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها