محمد مصدق، رئیس دیوان عدالت اداری:

کارمندان قضایی نباید با مراجعین بد رفتار باشند

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: حجم کاری زیاد نباید موجب بد رفتاری کارمندان با مراجعین باشد چرا که همان طور که قانون مهم است اخلاقیات هم مهم است و نباید موجبات نارضایتی مردم از دستگاه قضایی شود.

کارمندان قضایی نباید با مراجعین بد رفتار باشند
کد خبر: 480689
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۱۳:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمد مصدق، رئیس دیوان عدالت اداری، در نطق پیش از دستور اولین حضورش در جلسه هیات عمومی دیوان عدالت اداری، ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) به ذکر حدیثی (إِنْ‏ أَحْسَنَ‏ الْحَسَنِ‏، الْخُلُقُ‏ الْحَسَنُ) از آن حضرت پرداخت و گفت: مهمترین حُسن ها اخلاق نیکو است و از مهمترین خصوصیات و لازمه فعالیت در دستگاه قضایی می‌باشد.

به گزارش ایسنا، رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه حجم زیاد پرونده‌ها و تعداد مراجعات در دستگاه قضایی، موجب افزایش خستگی کارمندان می‌شود، تاکید کرد: این حجم از کار نباید موجب بد رفتاری کارمندان با مراجعین باشد چرا که همان طور که قانون مهم است اخلاقیات هم مهم است و نباید موجبات نارضایتی مردم از دستگاه قضایی شود.

مصدق مشارکت را لازمه مدیریت در دستگاه قضایی دانست و افزود: بدون همکاری و مشارکت همه پرسنل قضاییی و اداری امکان مدیریت وجود ندارد و باید مشکلات را جویا شد و راهکارهای مناسبی با همفکری و مشارکت برای آن اتخاذ کرد.

رئیس دیوان عدالت اداری در پایان به تسریع در رسیدگی به پرونده های هیات عمومی تاکید کرد و گفت: خروجی جلسات هیات عمومی را باید طوری هدایت کنیم که در راه رضای خدا و حل مشکلات مردم باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها