کد خبر: 480746
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۱۶:۱۲:۲۳
| |

رئیس سازمان صمت گیلان خبر داد:

بازگشت 188 واحد صنعتی راکد به چرخه تولید

فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت گیلان گفت: با توجه به نامگذاری شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به سال، تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها  188 واحد صنعتی راکد در استان دوباره به چرخه تولید باز می‌گردد.

بازگشت 188 واحد صنعتی راکد به چرخه تولید
کد خبر: 480746
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۱۶:۱۲:۲۳

اعتمادآنلاین| فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت گیلان گفت: با توجه به نامگذاری شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به سال، تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها 188 واحد صنعتی راکد در استان دوباره به چرخه تولید باز می‌گردد.

او، با اشاره به اینکه با بازگرداندن این واحد‌ها برای هزار نفر شغل ایجاد می‌شود، افزود: واحد‌های صنعتی که به دلیل مشکلات اقتصادی و ضعف مدیریت از خط تولید خارج شده بودند با حمایت دولت و پرداخت تسهیلات قرار است امسال به چرخه تولید بازگردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، با اشاره به اینکه در سالی که گذشت 50 واحد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و 15 واحد خارج از شهرک‌ها به چرخه تولید بازگردانده شده است، گفت: برای رفع مشکلات واحد‌های صنعتی اعتباراتی با عنوان رونق تولید، جهش تولید، ماده 52 قانون الحاق مقررات احیا واحد‌های صنعتی راکد در گیلان کمک مالی دولت و تسهیلات مرتبط با طرح تام در نظر گرفته شده است.

فرهاد دلق پوش افزود: متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه بهین‌یاب درخواست تسهیلاتی خود را در زمینه‌های سرمایه در گردش و یا سرمایه ثابت و بازسازی و نوسازی ارائه کنند.

او، با اشاره به اقدامات سازمان صمت گیلان در راستای رساندن ظرفیت واحد‌های صنعتی به ظرفیت اسمی خود ، تصریح کرد: واحد‌های صنعتی همچنین می‌توانند از محل این اعتبارات برای افزایش ظرفیت خود از تسهیلات برخوردار شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها