«به موازات بی‌نهایت» منتشر شد

آلبوم «به موازات بی‌نهایت» با تک‌نوازی سنتور آرمان مهدیه در ژانر موسیقی ردیف دستگاهی ایران پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«به موازات بی‌نهایت» منتشر شد
کد خبر: 480828
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۰۸:۱۲:۳۶

اعتمادآنلاین| «به موازات بی‌نهایت» عنوان یکی از تازه‌ترین آلبوم‌های منتشر شده در بازار موسیقی است که با هنرمندی آرمان مهدیه در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش مهر، آرمان مهدیه در توضیح این اثر موسیقایی نوشته است:

«به موازات بی نهایت حکایت سیری است به موازات بی نهایت. این اثر از کندوکاوهای درونی‌ام که از مجرای موسیقی به ترنم درآمده‌اند، حاصل شده است.

از آنجایی که موسیقی را راهی برای بیان افکار و عواطف خویش یافته‌ام. در این اثر نه خود را حافظ حریم گذشتگان دانستم و نه ملزم به نوآوری؛ بلکه سعی بر آن داشتم تا با نگاهی تازه بر هویت دیرین به بیانی هم گاه با زمان حال و هم زبان با ناگفته‌های درونی‌ام دست یابم.

از این رو و در همین راستا، در پی دست یابی به گونه‌ای خاص از بیان در تک نوازی، سراسر این اثر، بدون وقفه و به عبارتی یکسره اجراشده است و همچنین مدلاسیون های انجام شده، جملگی مطابق کوکی ثابت برای سنتور هستند که این مهم را می‌توان تلاشی در جهت قوت بخشیدن به حکایت محور بودن اثر پیش رو برشمرد»

«سلوک»، «کلنجار»، «رویش»، «گذر»، «کارما»، «رهسوار» اسامی آثار منتشر شده در این آلبوم هستند. این در حالی است که سیاوش کامکار و کمال حسینی ضبط و مسترینگ، داود شیرازی سازنده ساز، علی صادقی سازنده مضراب، وفا قیصری نیا مدیر هنری و طراحی گرافیک، رویا حاج علی خانی عکاس، مریم بهدادفر و دانیال موذنی مترجم عوامل اجرایی این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

آلبوم «به موازات بی نهایت» بر اساس مجوزشماره 97419 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره ثبت 20843 کتابخانه ملی ایران منتشر شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها