ریزش ساختمان در حال بازسازی در افسریه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت دو تن در پی ریزش ساختمان دو طبقه در حال بازسازی در افسریه خبر داد.

ریزش ساختمان در حال بازسازی در افسریه
کد خبر: 480844
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۰۸:۲۸:۱۸

اعتمادآنلاین| سیدجلال ملکی، در این باره اظهار کرد: ساعت 16:59دقیقه امروز یک مورد حادثه آوار در یک ساختمان در افسریه، بین 15 متری اول و دوم به سامانه 125 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه با کاربری فرهنگی و مذهبی حادثه رخ داده است.

بخشی از سقف این طبقه که حدودا 100 تا 150 متر بود تخریب شده و روی سقف طبقه اول ریخته شده بود. ریزش طبقه دوم موجب تخریب بخشی از طبقه اول نیز شده و به داخل حیاط ریخته بود.

ملکی اظهار کرد: چند کارگر در محل مشغول به کار بودند که دو نفر مرد حدودا 35 در محل گرفتار شده بودند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان در دقایق اولیه حضور در محل به سرعت محل گرفتار شدن این دو نفر را شناسایی کردند و پس از نجات، آنها را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه این ساختمان در حال بازسازی بوده است، گفت: کارگران مشغول بازسازی و مرمت این ساختمان بودند که این حادثه رخ داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها